اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

ارسال کمک های غیرنقدی یگانهای قرارگاه شمالشرق ارتش به مناطق زلزله زده غرب کشور

کد خبر : 13306

با حضور ارشد نظامی ارتش در منطقه شمالشرق کمکهای غیر نقدی یگانهای قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش از پتدگان آماد و پشتیبانی منطقه شمالشرق در مشهد مقدس به مناطق غرب کشور اعزام شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه شمالشرق امیر آذریان ضمن تسلیت خدمت هموطنان عزیزانمان در استان کرمانشاه از ارسال کمک های نقدی خودجوش این یگان خبرداد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت:ما برحسب وظیفه و تکلیف انسانی تعدادی از همکارانمان به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی کردند که ما تا این لحظه ۴ دستگاه تریلی به منطقه اعزام کردیم و امروز هم ۳ دستگاه از مشهد مقدس اعزام خواهد شد.
امیر سرتیپ۲ ستاد رضا آذریان افزود:همانگونه که جمعی از همکارانمان در منطقه زلزله زده حضور دارند و ما نیز در منطقه شمالشرق ضمن ابراز همدردی با مردم خوب استان کرمانشاه، کارکنان این یگان در این کار خیر شرکت کردند و همواره کارکنان ارتش در کنار مردم خوب و عزیزان ایران هستند که همکارانم اقدام به کمکهای مورد نیاز این عزیزان کرده اند به وسایل فوق به مناطق مورد نیاز اعزام میگردد و همچنین در روز های آینده نیز این کار ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است که وسایل اهدایی از یگان های تحت پوشش شامل استان های خراسان رضوی. خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان و سیستان و بلوچستان میباشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن