شهری

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی با هنرمند صنایع‌دستی در مشهد دیدار کرد

کد خبر : 55195

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با علی پدرامی هنرمند پیشکسوت رشته احجام چوبی در مشهد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صبح مشهد، مریم جلالی شامگاه سه‌شنبه ۲۵ مهر ماه جاری با هنرمند پیشکسوت صنایع دستی در رشته احجام چوبی دیدار و ملاقات کرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این دیدار گفت: استاد پدرامی از پیشکسوتان و گنجینه‌های صنایع‌دستی کشور محسوب می‌شود و باید اقدام لازم برای اعطای نشان درجه هنری به استاد انجام شود.

او با اشاره به منحصر به‌فرد بودن آثار هنری استاد پدرامی اظهار کرد: محصولات حوزه صنایع‌دستی به بازاریابی نیاز دارند . یکی از اشکالات این حوزه این است که هنرمند، صنعتگر و بازاریاب یک نفر است در حالی که بازاریابی برای فروش محصولات صنایع‌دستی از اهمیت ویژه برخوردار است.

جلالی گفت: اقداماتی برای توسعه بازاریابی و فروش صنایع دستی در دستور کار داریم تا با توجه به این‌که هنرمندان زیادی داریم از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

هم‌چنین استاد علی پدرامی در این دیدار خاطراتی از دوران کودکی که نقاشی می‌کشیده تا زمانی که در حدود ۲۵ سالگی اولین کار چوبی را تولید کرده است تعریف کرد.

در ادامه کارگاه صنایع‌چوب و احجام چوبی استاد علی پدرامی توسط معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و دیگر همراهان مورد بازدید قرار گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن