اسلاید شواقتصادیستون اصلی

واریز مبلغ اول کنسرسیوم و آغاز عملیات اجرایی لورایز در چهار جبهه

کد خبر : 13184

مدیر عامل گروه شرکت های پدیده در نشستی صمیمی با جمعی از سهامداران شرکت از واریز اولین مبلغ کنسرسیوم و آغاز عملیات اجرایی لورایز در چهار جبهه خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت اخبار پدیده، دکتر ابوالفضل انتظاری گفت: مجوزهای لازم برای عدم خلافی پروژه آپارتمان های میان مرتبه دو سه روز گذشته صادر شد و روز شنبه مبلغ اول کنسرسیوم واریز خواهد شد و براساس جدول توزیع و مصارفی که ما برای کنسرسیوم فرستاده ایم، پیمانکاران آپارتمان های میان مرتبه در چهارجبهه کار خود را شروع می کنند.
وی افزود: چهار پیمانکاری که برای انجام عملیات عمرانی انتخاب و قراردادشان منعقد شده است، تجهیز کارگاهی خود را تا ۷۰ درصد عملیاتی کرده اند و انشاا… هفته آینده تجهیز کامل کارگاه ها نهایی و عملیات عمرانی در چهار جبهه لورایز را شروع می کنیم.
مدیر عامل گروه شرکت های پدیده با اشاره به اینکه تمامی شرایط لازم را برای پیمانکاران فراهم خواهیم کرد تا در صورت لزوم، بتوانند به صورت دو شیفت کار را پیش ببرند ادامه داد: با شروع عملیات عمرانی پروژه تعداد زیادی از مهندسان، کارگران، معماران، جوشکاران، لوله کش ها و دیگر اقشار فعال در حوزه ساخت و ساز در مجموعه حاضر خواهند شد و تقریبا چیزی حدود۶۰۰ تا هزار نفر در نقطه های مختلف کاری متفاوت و در زمان های کاری مختلف در پدیده شاندیز حضور خواهند داشت که برای اسکان این افراد و رفت و آمدهای مدیریت شده آن ها برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
وی از همکاری دستگاه های حاکمیتی از جمله قوه قضاییه، مجریه، وزارت کشور، استانداری خراسان رضوی، بانک مرکزی و دیگر دستگاه های زیربط و وزارت خانه ها که موضوع پدیده را در اولویت های کاری خود قرار دادند تقدیر و اظهار خرسندی کرد: ما الان، پایان کارهای قسمت تجاری را کامل دریافت کرده ایم و عدم خلافی های آپارتمان های میان مرتبه ها لورایز را نیز دو سه روز پیش گرفتیم و خوشبختانه با پیگیری هایی که در این مدت انجام شده، پایان کار و عدم خلافی صادر شده است.
دکتر انتظاری تصریح کرد: با شروع کار عملیات عمرانی در آپارتمان های میان مرتبه، قرارداد تکمیل فاز یک تا یازده تجاری را نیز در چند نقطه و جبهه نهایی کرده ایم که آن ها نیز شروع خواهد شد.
وی با اشاره به ورودی مور در قسمت تجاری پروژه های پدیده گفت: قرارداد مربوط به خرید شیشه های خاصی که آنجا مورد نیاز است، در حال نهایی شدن است و قرارداد پیمانکاری آن را تقریبا نهایی کردیم ولی هنوز امضا نشده است.
مدیر عامل گروه شرکت های پدیده از فعال شدن پاتیناژ نیز خبر داد و گفت: برای این منظور یک سرمایه گذار پای کار آمده است و قرار است پاتیناژ تا دهه فجر و حداکثر عید به بهره برداری برسد.
پدیده شاندیز برای پذیرایی از گردشگران نوروزی آماده می شود
وی در ادامه از مذاکرات صورت گرفته در بخش فعال کردن بازار قدیم، اجرای پروژه محموعه آبی، به سازی فضای محیطی و المان های موجود اشاره کرد و افزود: در فضای محیطی پدیده شاندیز یکسری المان های خاص تعبیه شده و بعضا دچار صدمه شدند با طراهان و هنرمندان مجری آثار، مذاکراتی در حال انجام است که ان شاا… این آثار ترمیم شود و در صورت لزوم رنگ آمیزی آن ها نیز انجام گردد و علاوه بر این در فضای محیطی مطالعات لازم آغاز شده تا بتوانیم فضای محیطی اینجا را به لحاظ آبنماها، رودخانه خروشان وهمچنین گل و گیاه به شکلی طراحی وانجام بدهیم که ایام عید یکی از جاذبه های گردشگری شود.
دکتر انتظاری اظهار داشت: جذب گردشگران مجموعه یقینا اعتمادسازی بیشتری را برای سرمایه گذاران ایجاد خواهد کرد. رفت آمد و پویایی مجدد، در نقل و انتقالات بورس و حتی در روحیه و کشش کسانی که می خواهند سهام گردانی کرده و سهام های جزء را خرید نمایند نیز مثبت واقع می شود.
تسهیل نقل و انتقال سهام پدیده
مدیر عامل گروه شرکت های پدیده، در ادامه از مصوبات در بخش مربوط به سهامداری سخن گفت و افزود: بر اساس این مصوبه، سهامداران می توانند سهام خود را در قالب سامانه سناپ، بدون محدودیت عدد و رقمی و شرایط خریدار به دیگر افراد منتقل کنند.
وی اظهار امیدواری کرد: همانطور که دستگاه حاکمیت در حوزه سخت افزاری به ماکمک کرده است ان شاا… اگر همین حمایت ها با ما باشد نمادمان را در بورس درج می کنیم اما باتحلیلی که انجام شده است اعتقادمان برا این است که ما نباید نمادمان را بلافاصله در بورس باز کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن