اجتماعیاستانیاسلاید شوستون اصلی

تریاک با طعم ساندویچ !

کد خبر : 13046

پلیس شهرستان گناباد در بازرسی از یک دستگاه پژو پارس ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی روز گذشته یک تیم از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور قائن به گناباد به یک دستگاه پژو پارس با سه سرنشین که از چابهار به مقصد مشهد در حرکت بود مظنون شدند.
سرهنگ علی اکبر کیانی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی دقیق از آن مقدار ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل ساندویچ بسته بندی شده بود کشف کردند.
سرهنگ کیانی با اشاره به تولید خودرو خاطرنشان کرد: سه سرنشین خودرو پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند

محموله ۳۷۰ کیلوگرم مواد افیونی هم به مقصد نرسید

در خبری دیگر جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر طی عملیاتی در شهرستان رشتخوار ۳۷۰ کیلوگرم مواد افیونی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف کردند.

سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ساعات پایانی شب گذشته با کسب خبری مبنی بر ورود محموله سنگین مواد افیونی به حوزه استحفاظی شهرستان رشتخوار با یک دستگاه پژو ۴۰۵ تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان وارد عمل شد.
وی افزود: تیم های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان رشتخوار با کنترل محورهای مواصلاتی خودرو حامل مواد را بامداد امروز در زنی و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده با سرعت زیاد متواری شد.
سردار کریمی تصریح کرد: پس از دقایقی تعقیب و گریز پژو ۴۰۵ را با بکارگیری قانون سلاح متوقف و در بازرسی از آن ۳۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
وی عنوان داشت: در این عملیات راننده خودرو حامل مواد مجروح که سریعا توسط عوامل اورژانس به صورت تحت الحفظ به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن