اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

تاکسیرانان نیک‌اندیش مشهدی دهه آخر صفر تقدیر شدند

کد خبر : 12997

اداره ارتباطات مردمی روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در جلسه‌ای از تاکسیرانان صلواتی مشهدی در ایام دهه پایانی صفر تقدیر کرد.
به گزارش صبح مشهد، اداره ارتباطات مردمی روابط عمومی و امور آستان قدس رضوی در جلسه‌ای از تاکسیرانان مشهدی که در ایام محرم و اربعین حسینی به صورت صلواتی و رایگان به زائران حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) خدمت‌ رسانی می¬کنند، تقدیر کرد.
رئیس اداره ارتباطات مردمی روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در این جلسه تاکسیرانان را خادمان امام رضا(ع) در خارج از حرم مطهر رضوی دانست و گفت: تاکسیرانان به دلیل ارتباط مستقیم و متقابل با عموم شهروندان، نقش مهمی در تبادل فرهنگی ایفا می کنند.
عماد خسروجردی با بیان اینکه سالانه زائران زیادی به مشهدالرضا(ع) و حرم مطهر رضوی مشرف می شوند، بیان کرد: تاکسیرانان اولین افرادی هستند که شهر و افکار آن را به مسافران بازتاب می دهند، بنابراین سفیران واقعی شهر هستند که با رفتار و کردار مناسب تاثیر زیادی بر زائران برجای می‌گذارد.
وی افزود: تاکسیرانان به دلیل آشنایی با نقاط مختلف شهر مشهد می‌توانند در شناسایی محرومان و کمک به محرومیت زدایی که یکی از اهداف مهم آستان قدس رضوی است، خدمت رسانی کنند.
خسروجردی افزود: آستان مقدس رضوی می‌تواند با در اختیار قرار دادن کتاب و بروشور به زبان‌های مختلف به تاکسیرانان احادیث امام رضا(ع)، آداب زیارت و … را بین زائران نشر دهند.
در ادامه این جلسه تاکسیرانان مشهدی معضلات و مشکلات خود را به ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی بیان کرده و از آستان قدس رضوی خواستند تا در رفع این معضلات آن¬ها را یاری کند.
لازم به یادآوری است؛ این گروه از تاکسیران‌های مشهدی در ایام دهه پایانی صفر و شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع) نیز خدمات رایگان و صلواتی به زائران این امام مهربان ارائه می‌کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن