اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

قرارگاه رسانه‌ای «معین‌الضعفا» با هدف نشر معارف رضوی تشکیل شد

کد خبر : 12992

قرارگاه رسانه‌ای «معین‌الضعفا» با هدف نشر معارف رضوی و بازتاب معونیت این آستان مقدس به سراسر جهان و هم‌افزایی رسانه‌ای با حضور مدیران و فعالان رسانه‌‌ای سراسر کشور تشکیل شد.

به گزارش صبح مشهد، حسن دست‌پروری، دبیرقرارگاه رسانه‌ای «معین الضعفا» با بیان این که اهالی رسانه می‌توانند با حضور در این قرارگاه توان خود را برای انعکاس معنویت و فضای روحانی این حریم ملکوتی به محبان اهل بیت(ع) در سراسر جهان به کار ببندند، افزود: تمام بخش‌ها و معاونت‌های آستان قدس رضوی با آمادگی کامل به استقبال عزاداران رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رضا(ع) خواهند رفت.

وی ادامه داد : بر اساس منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب باید از این فرصت برای گسترش فرهنگ رضوی و فرهنگ خدمت به مردم و به ویژه محرومان مستضعفان بهره ببریم.

دست پروری خاطر نشان ساخت : در این ایام علاوه بر برگزاری اولین اردوی جهادی فعالان رسانه‌ای، نخستین دوره اعتکاف خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) برگزار خواهد شد و ما پذیرای خبرنگاران و عوامل رسانه‌ها و نشریات گروهی در حرم مطهر رضوی هستیم.

وی افزود: ۹ کارگروه رسانه ملی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، اتحادیه رادیو تلوزیون‌های جهان اسلام، فضای مجازی، هماهنگی و برنامه‌ریزی، پشتیبانی، نظارت، ارزیابی و نظرسنجی و تبلیغات محیطی تشکیل شده است.

وی ادامه داد :امسال برای نخستین بار موکب ویژه فعالان رسانه‌ای جهت ارائه خدمات به فعالان رسانه‌ای و خدمتگزاری اهالی رسانه به زائران پیاده حضرت رضا(ع) و عموم مردم برپا می‌شود.

دست پروری تاکید کرد : تمامی اقدامات رسانه‌ای پیرامون برنامه‌های حرم مطهر و آستان قدس رضوی در این ایام ذیل این قرارگاه انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ این قرارگاه در روزهای گذشته کار خود را آغاز کرده است و تا پایان مراسم‌های ویژه شهادت حضرت رضا(ع) به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن