اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

مجتبی نوریان نماینده خانه مطبوعات در کمیسیون رتبه بندی خبرنگاران شد

کد خبر : 12840

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی به عنوان نماینده خانه مطبوعات کشور در کمیسیون رتبه بندی خبرنگارن انتخاب شد.
به گزارش صبح مشهد، در جلسه روز پنجشنبه هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور که در مصلای تهران و حاشیه نمایشگاه مطبوعات برگزار شد مجتبی نوریان خبرنگار روزنامه خراسان و معاون سردبیر روزنامه های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده خانه مطبوعات کشور در کمیسیون رتبه بندی خبرنگاران (صدور کارت حرفه ای خبرنگاری) انتخاب شد.
این عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسان، همچنین «ملکی» معاون مدیر کل مطبوعات داخلی و خبرگزاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد از تفویض ۱۸ وظیفه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانه های مطبوعات استان ها خبر داده شد. به گفتی وی، این دستورالعمل امروز یا فردا از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ می شود.
نوریان که مسئولیت کمیته استان های خانه مطبوعات کشور را نیز بر عهده دارد ادامه داد: در هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور برنامه اصلاح اساسنامه خانه های مطبوعات استان ها پیگیری می شود که با فراخوانی به خانه های مطبوعات و نیز ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این درباره نظرخواهی می شود. به گفته وی اساسنامه خانه های مطبوعات که سال گذشته نیز اصلاحیه آن در مجامع عمومی فوق العاده به تصویب رسید دارای ایرادهایی است که سعی می شود در بازنگری اخیر رفع شود

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن