اجتماعیستون اصلی

مرگ هولناک کارگر جوان در حادثه آسانسور

کد خبر : 12686

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ دردناک کارگر جوان بین سقف و کابین آسانسور در یک پروژه ساختمانی در حال احداث در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ؛ آتشپاد ” حسن جعفری ” روز سه شنبه در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه آسانسور دقایقی قبل به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان و گروه نجات ایستگاه مجاور را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان در حال احداث ۱۰طبقه در محله سرافرازان بود ، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد یک کارگر ۳۲ ساله حین کار ساختمانی در بالای کابین ، به دلیل حرکت ناگهانی و نامشخص آسانسور بین سقف طبقه دهم و کابینه آسانسور گیر کرده است.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص این کارگر را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنها مرگ وی را به دلیل شدت بالای آسیب‌دیدگی تایید و اعلام کردند.

آتشپاد جعفری با بیان اینکه علت دقیق این حادثه در دست بررسی می باشد ، گفت: آتش‌نشانان در همین لحظه به عملیات خود خاتمه و محل را برای بررسی بیشتر به عوامل انتظامی تحویل دادند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن