اسلاید شواقتصادیستون اصلی

اهمیت اعتمادسازی و حمایت رسانه ها بر رونق بخشی پدیده

کد خبر : 12646

عضو شورای اسلامی شهر مشهد، منطقه گردشگری شاندیز و جاذبه های طبیعی آن یک پتانسیل ارزشمند برای جذب گردشگر و رونق بخشیدن به پروژه کلان پدیده می باشد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت اخبار پدیده، نوروزی با تاکید بر اعتماد سازی و اهمیت نقش رسانه های عمومی گفت: باید سرمایه گذاران احساس کنند که پدیده یک مجموعه اقتصادی مقید به رعایت اصول مبانی اقتصادی است و رسانه های گروهی از این موضوع حمایت کنند.
نوروزی با اشاره به اینکه شرکت توسعه گردشگری پدیده یک مجموعه کامل و با طراحی روز دنیاست، تصریح کرد: زمانی این شرکت به شرایط ایده آل خود می رسد که همه بخش های اقامتی، تجاری، تفریحی، گردشگری و ورزشی آن همزمان فعالیت کند و باید توجه داشت صرفا با فعالیت مجتمع تجاری این مجموعه، پدیده رونق پیدا نخواهد کرد.
وی افزود: بخشی از هموطن های ما برای گذران اوقات فراغت خود به سایر کشور ها مانند ترکیه، دبی و … سفر می کنند تا بتوانند از امکانات مجموعه های مشابه بهره مند شوند. در حالیکه مجموعه پدیده در منطقه شاندیز فرصت بسیار ارزشمندی است تا این حجم گردشگر را در داخل جذب کند.
شهردار پیشین شهر مشهد با تاکید بر اهمیت ایجاد فضای رسانه ای مناسب در ارتباط با مجموعه پدیده، تصریح کرد: رسانه های گروهی به ویژه صدا و سیما نقش بسیار تاثیرگذاری در جلب اعتماد سهامداران و سرمایه گذاران دارند.
نوروزی با اشاره به فراهم کردن بستر مناسب از طریق توجه به ویژگی های گردشگری منطقه شاندیز، گفت: این منطقه گردشگری، جاذبه های طبیعی و قابل توجه ای دارد و باید این باور ایجاد شود که با استفاده از موقعیت ارزشمند مکانی شرکت پدیده، بستر و پتانسیل تامین منابع فراهم شود و با رونق بخشی آن، اعتمادسازی ایجاد شود.
وی در پایان بیان کرد: با توجه به تعداد بالای سهامدار شرکت توسعه گردشگری پدیده، بهتر است یک انتخابات مجازی و غیر حضوری برگزار شود و تعدادی از سهامداران این مجموعه در ترکیب اعضای هیات مدیره حضور داشته باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن