اقتصادیستون اصلی

تولید ۸۰ نوع محصول استراتژیک در داروسازی ثامن

کد خبر : 12528

شرکت داروسازی ثامن در مدت ۲۵ سال از آغاز تأسیس و فعالیت خود موفق به تولید و توزیع حدود ۸۰ نوع از محصولات دارویی و درمانی به بازارها شده است.
به گزارش صبح مشهد،  شرکت داروسازی ثامن یکی از شرکت‌های بزرگ آستان قدس رضوی است که با توجه به سابقه فعالیت و کسب افتخارات فراوان در سال‌های اخیر، جزو ۱۰ شرکت بزرگ دارویی کشور به شمار می‌رود.
این شرکت از سال ۱۳۷۱ تاکنون حدود ۸۰ نوع محصول در بخش‌های سرم تزریقی، تولیدات بیوتکنولوژی و … را تولید و راهی بازار می‌کند.
فعالیت اصلی این شرکت بر تولید کلیه‌ محلول‌های استریل تزریقی و شست‌وشو، دیالیز صفاقی و خونی، فرآورده‌های بیوتکنولوژی پپتیدهای طبیعی و نوترکیب‌ لیوفلیزه و غیر لیوفلیزه متمرکز بوده و بر آن است با تولید دارو و ارایه خدمات دارویی به جامعه‌ درمانی و بیماران به ویژه بیماران کلیوی، زندگی با نشاطی را برایشان فراهم کند.
از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به مواردی چون ایجاد و مشارکت در تأسیس کارخانجات به منظور تهیه و تولید انواع سرم و کلیه محلول‌های تزریقی، دیالیز خونی و صفاتی، شست‌وشوی استریل و فرآورده‌های لیوفلیزه، تجهیزات دارویی و پزشکی، تولید مواد اولیه مربوطه و کلیه اموری که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به موضوع فرآورده‌ای دارویی بستگی دارد، اشاره کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن