اجتماعیستون اصلی

زوج جوان عاملان سرقت به عنف از راننده آژانس

کد خبر : 12399

با تلاش پلیس شهرستان نیشابور عاملان سرقت به عنف از راننده آژانس شناسایی و دستگیر شدند.

در پی گزارش سرقت به عنف طلاجات خانمی جوان در محدوده روستای “شادمهرک” از توابع بخش مرکزی نیشابور به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران تجسس کلانتری ۱۲ جمهوری به محل اعزام شدند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: مأموران انتظامی در تحقیقات اولیه دریافتند خانم جوان به عنوان مسافر پس از تماس تلفنی با آژانس بانوان درخواست سرویس جهت عزیمت به یک روستا در بخش مرکزی می‌کند که در زمان رسیدن به مقصد تعیین شده به بهانه نداشتن وجه نقد با همسرش تماس که مرد جوان به محض رسیدن با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات این راننده کرده و از محل متواری می‌شوند.
سرهنگ بیات مختاری خاطرنشان کرد: مشخصات متهم به تمامی واحدهای گشتی سطح شهرستان نیشابور اعلام تا اینکه ماموران تجسس کلانتری ۱۱ طالقانی هنگام گشت زنی در همان محدوده به مردی موتور سوار با مشخصات فرد زورگیر شباهت داشت مظنون که با توجه به پاسخ های ضد و نقیضش او را به کلانتری منتقل کردند.
وی ادامه داد: متهم ۲۶ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با مالباخته علاوه بر این سرقت یک فقره سرقت به عنف دیگر با کمک و همدستی همسر ۲۴ ساله اش اعتراف کرد که ماموران بلافاصله همدستش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور اعلام کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن