اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

راه‌اندازی سریع تشکیلاتی با موضوع استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان

کد خبر : 12324

دستور کار جدید برای معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار مشهد، راه‌اندازی سریع تشکیلاتی با موضوع استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان است.

شهردار مشهد مقدس با تاکید بر اینکه سلامت نفس و پاک دستی دو اصل مهم برای فعالیت در شهرداری مشهد مقدس است، گفت: قضاوت ما در انتخاب مدیران براساس مواضع سیاسی نیست.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، تقی‌زاده خامسی در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد مقدس به عنوان نخستین تغییر در حوزه معاونان شهرداری که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی اظهار کرد: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه، جایگاه ویژه‌ای دارد و می‌تواند به ‌عنوان قلب یک سازمان عمل کند.
وی با بیان اینکه معاون برنامه‌ریزی و توسعه پیشین شهرداری مشهد را فردی صادق می‌دانم، بیان کرد: صداقت مهم است که آقای شربت‌دار به آن تکیه کرده بود و وظیفه‌ دارم از زحمات وی قدردانی کنم.
شهردار مشهد مقدس ادامه داد: باید از ظرفیت‌ها و تجارب مدیران گذشته استفاده کنیم و ما بنا بر حذف هیچ‌کس را نداریم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.
تقی‌زاده خامسی خطاب به معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: تجدید نظر در تشکیلات و همچنین آموزش برمبنای یادگیری و کاربردی بودن را مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بودجه‌ریزی باید براساس برنامه، عملیاتی و تحقق‌پذیر باشد، تصریح کرد: بودجه امسال شهرداری مشهد مقدس، ۶ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان است اما قطعاً به این عدد و رقم نخواهیم رسید و این از موضوعاتی که باید به آن رسیدگی کنید.
شهردار مشهد مقدس با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود شهرداری اظهار کرد: شهرداری مشهد مقدس دارای نیروی انسانی با تحصیلات و ترکیب سنی خوبی است که به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده نشده‌ است لذا باید از هر فرد شایسته که همان سلامت نفس و پاک دستی را داشته باشد، استفاده شود.
تقی‌زاده خامسی در پایان یادآور شد: دستور کار جدید برای معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار مشهد، راه‌اندازی سریع تشکیلاتی با موضوع استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن