اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

اکران فیلم‎های برگزیده جشنواره عمار در حرم مطهر رضوی

کد خبر : 12314

به همت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی فیلم‏های جشنواره عمار در حرم مطهر رضوی پخش می‎شود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان نیوز؛ معاون تبلیغات آستان قدس از اکران فیلم‎های برگزیده جشنواره عمار در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‎نژاد حرم مطهررضوی خبرداد و گفت: اکران فیلم‎های جشنواره عمار هر روز در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‎نژاد حرم مطهر رضوی صورت خواهد گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی ادامه داد: زائران و گروه‎های زیارتی که به حرم مطهر مشرف می‎شوند از این پس می‎توانند از مجموعه فیلم‎های متنوع با موضوعات ارزشی و همراه با معیارهای متعالی انقلاب اسلامی ایران در قالب فیلم‎های برگزیده جشنواره عمار بهرمند شوند.
وی با اشاره به اینکه سینما حرم از ۱۳مهرماه افتتاح و تا پایان دهه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: اولین اکران فیلم‎های جشنواره عمار در حرم مطهر رضوی ۱۳مهرماه با پخش فیلم “پسرم” با حضور مادران و پدران زائر به نمایش درآمد و در ادامه اکران انیمیشن قهرمان مدرسه در گروه سنی کودک و نوجوان، نبرد خلیج فارس، مادر، دایو و دیگر فیلم‎ها پخش شد.
معاون تبلیغات آستان قدس افزود: سینما حرم رضوی هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۰ با اکران ۴ برنامه، میزبان زائران، گروه های زیارتی و مدارس خواهد بود.
وی افزود: عموم مدارس، موسسات فرهنگی، مساجد و دانشگاه‎ها برای بهرمندی از این برنامه می‎توانند ضمن حضور در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی نژاد واقع در صحن جامع رضوی، وقت تعین کنند تا برای آن‎ها فیلم های مناسب بر گروه سنی اکران شود

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن