اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

بهره مندی ۶۸ هزار نفر از مزایای جشنواره فصل شکوفایی

کد خبر : 12262

مدیر فرهنگسرای علوم و نجوم از اجرای روزانه ۲۸ برنامه در طول ۳ ماه تابستان و مجموعا ۲۲۸۶ برنامه در جشنواره فصل شکوفایی با برخورداری ۶۸ هزار مخاطب خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشه د مرتضی دبیریان با اعلام این خبر در ادامه گفت: برنامه های اجرا شده شامل ۱۳۲۱ برنامه آموزشی و ۸۲۰ برنامه نشاط و اردویی در بازه سه ماهه تابستان ۹۶ بوده است.
دبیر جشنواره فصل شکوفایی با اشاره به خدماتی که در قالب طرح فصل شکوفایی به تشکلها ارائه شده است گفت: ۱۵ برنامه آموزشی و ۱۰ برنامه نشاط و اردویی با همکاری تشکلها در تابستان امسال به اجرا رسیده است. برنامه های بچه محل ۲۶۲، تفریح با علم ۲۱۷ و کارآفر ۱۷۲ بار اجرا شده اند و این سه برنامه بیشترین میزان استقبال را از بین برنامه های آموزشی داشته اند.
دبیریان با بیان اینکه ۱۳۹۶ برنامه آموزشی و ۸۹۰ برنامه نشاط و اردویی با همکاری تشکلها اجرا شده است، اظهار داشت: ۳۱۸ درخواست برای بهره مندی از مجموعه های آبی، ۱۹۱ درخواست برای باشگاه تیراندازی و ۱۴۵ درخواست استفاده از مجموعه های سینمایی از سری برنامه های نشاط و اردویی است که بیشترین درخواستها را از سوی تشکلها برای اجرا دارا بوده اند.
مدیر فرهنگسرای علوم و نجوم با تأکید بر همکاری ۵۵۰ تشکل در این طرح گفت: ۹۴ تشکل از منطقه ۳ بیشترین میزان برخورداری از این طرح را داشته اند و منطقه ۲ با ۸۳ و در حاشیه شهر نیز ۶۳ تشکل از این طرح بهره مند شده اند.
دبیریان به پراکنش ظرفیتهای مردمی که در این جشنواره مشارکت داشته اند اشاره کرد و افزود: مساجد، سازمانهای مردم نهاد، کانونهای فرهنگی مساجد، ، هیئات مذهبی و دیگر ظرفیت های مردمی در این جشنواره همکاری و مشارکت داشتند.
دبیر جشنواره فصل شکوفایی تصریح کرد: ۱۷۲۹ برنامه توسط دبیرخانه فصل شکوفایی ساماندهی و اجرا شده است و برنامه های دیگر با همکاری سایر فرهنگسراها به اجرا درآمده است.
شایان ذکر است طرح فصل شکوفایی با رویکرد خدمت رسانی و با همکاری تشکلها در فصل تابستان با ارائه برنامه های آموزشی، نشاط و اردویی با محوریت فرهنگسرای علوم و نجوم اجرا شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن