اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

نخستین اردوی جهاد رسانه‌ای در مشهد برگزار می‌شود

کد خبر : 12231

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی گفت: برای نخستین‌بار در کشور اردوی “جهاد رسانه‌ای” با همکاری بسیج رسانه خراسان‌رضوی و بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مهرماه  در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد، عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: برای نخستین‌بار در کشور اردوی “جهاد رسانه‌ای” با همکاری بسیج رسانه خراسان‌رضوی و بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مهرماه  در مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان این که این اردوی در راستای منویات مقام معظم رهبری جهت تقویت رسانه‌های طراز انقلاب اسلامی تشکیل شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوی رسانه‌ای تولید و انتشار محصولات رسانه‌ای جهت افزایش مهارت افسران جنگ نرم است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی گفت: این اردوی جهاد رسانه‌ای با حضور فعالان رسانه‌ای برگزار و در پایان این اردو از سوی سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی و بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) به افراد حاضردر این اردو گواهی‌نامه حضور در دوره دریافت خواهد کرد.

محمدیان با بیان این که تاکنون استان‌های خراسان‌جنوبی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان اعلام آمادگی کرده‌اند، بیان کرد: در این اردو بخش‌هایی مانند موشن‌گرافیک، نماهنگ، فتوکلیپ، پادکست، پوستر و تولیدات چندرسانه‌ای را در بر می‌گیرد.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان برای حضور در اردوی جهاد رسانه‌ای می‌توانند از طریق شناسه تلگرامی @BasijRasaneh96 یا ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۵۱۱۱۵ ثبت نام نمایند و یا با شماره تلفن‌های ۳۸۳۳۵۱۱۴ و ۳۸۶۶۰۰۸۴ تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن