اجتماعیاقتصادیستون اصلی

برگزاری دوره آموزشی برای ۲۹۱۶ راننده ناوگان باری از ابتدای سال جاری

کد خبر : 12201

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از برگزاری دوره آموزشی برای ۲۹۱۶ راننده خودروهای باری طی ۵ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، هوشنگ غلام‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ارائه برنامه‌های آموزشی به رانندگان خودروهای باری در شهر مشهد عنوان کرد: در سال گذشته ۵۸۰۵ نفر راننده خودروهای باری در شهر مشهد در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.
وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع سال جاری نیز این دوره‌های آموزشی برای رانندگان برگزار شده که در ۵ ماهه نخست سال ۲۹۱۶ راننده تحت پوشش سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با تاکید بر بهبود نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: در این راستا برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده است که از جمله آن می‌توان به تغییر ترکیب و دوره‌های برگزار شده جهت آموزش‌های اولیه و تمدیدی، تغییر و بهبود مدرس و سرفصل‌های آموزشی دوره اخلاق حرفه‌ای، ارتقاء اساتید سایر دوره‌ها، تغییر مکان برگزاری کلاس اشاره کرد.
وی بیان کرد: همچنین تعریف و تصویب مطالعه پژوهشی بررسی تاثیر آموزش بر رفتار ترافیکی شاغلان حمل و نقل بار و ارائه پیشنهاد در جهت بهبود و اصلاح سرفصلهای آموزشی نیز در دست اقدام می باشد.
غلام‌زاده در خصوص تسهیل در برگزاری و حضور رانندگان در دوره‌های آموزشی گفت: در این راستا تولید محتوا، تهیه و ارائه لوح فشرده و برگزاری آزمون جهت ۴ دوره آموزشی قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی در حمل و نقل بار، حفاظت و ایمنی در حمل و نقل بار، آتش‌نشانی، امداد و نجات، کمک‌های اولیه و آشنایی با مباحث فنی حمل بار به منظور شاغلان با مدارک تحصیلی بالاتر از کاردانی که به صورت حضوری در دوره‌ها نمی توانند شرکت نمایند در دستور کار قرار گرفته است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای رانندگان خودروهای باری درون شهری مشهد ۱۳ ساعت دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن