اسلاید شوستون اصلیورزشی

آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای برگزاری رقابت تیم های فوتبال بانوان در سطوح مختلف

کد خبر : 12131

بعد از تجربه خوب برگزاری اولین بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) و بازتاب مناسبی که دیدار دو تیم منتخب مشهد و کربلای معلی داشته است گفته می‌شود مسئولان برگزاری این دیدار برای برگزاری دیداری مشابه، این بار برای دو تیم از فوتبال بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان نیوز، بعد از تجربه خوب برگزاری اولین بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) و بازتاب مناسبی که دیدار دو تیم منتخب مشهد و کربلای معلی داشته است گفته می‌شود مسئولان برگزاری این دیدار برای برگزاری دیداری مشابه، این بار برای دو تیم از فوتبال بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند.
مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در این خصوص گفت: تجربه برگزاری دیدار منتخب مشهد و کربلا نشان داد که ورزشگاه امام رضا(علیه‌الاسلام) ظرفیت‌های زیادی دارد تا میزبان برگزاری مسابقات بزرگی باشد با این توضیح که نکاتی از جمله توجه به مسائل فرهنگی و معنوی در میدان ورزش و بویژه در ورزشگاه امام رضا(علیه‌الاسلام) در اولویت است.
سیدعلی اکبر هاشمی جواهری افزود: در همین راستا تربیت بدنی آستان قدس رضوی آمادگی دارد تا میزبان مسابقاتی باشد که موارد ارزشی و فرهنگی در آن با رعایت موازین موجود همخوانی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با همراهی فدراسیون فوتبال و دوستان دیگرمان در حوزه فوتبال استان این آمادگی را داریم تا میزبان دیداری برای بانوان فوتبالیست استان و تیمی از یکی از کشورهای اسلامی باشیم با این توضیح که از صفر تا صد این جریان با مدیریت بانوان خواهد بود تا همان طور که آقایان این فرصت برایشان به وجود آمد تا از ورزشگاه امام رضا(ع) استفاده کنند بانوان نیز این شرایط برایشان به وجود آید تا از وجود این ثروت ملی بهره‌مند شوند.
مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی همچنین تأکید کرد: ارتقاء جایگاه زنان در همه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه است از این رو با دستور مستقیم تولیت محترم در حال برنامه ریزی جهت برگزاری بازی‌های ملی و بین‌المللی بانوان هستیم و من از همین جا از مسئولان ورزش کشور و استان برای همکاری در این موضوع مهم دعوت می‌کنم تا به یاری حضرت حق و کمک امام رضا(علیه‌الاسلام) بتوانیم برای ورزش بانوان گامی اساسی و بدور از هیاهوی تبلیغاتی برداریم.
وی تصریح کرد:مطمئن هستم اگر همه کمک کنند و موانع برداشته شود بزودی شاهد انقلابی در ورزش بانوان خواهیم بود و می‌توانیم به مدد حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه‌السلام) الگوی معنویت و ورزش را به جهان ارائه کنیم

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن