اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

آتش سوزی کارگاه ۲ طبقه مبل سازی مهار و اطفاء شد

کد خبر : 11881

سرپرست ایستگاه ۱۲ سازمان آتش نشانی مشهد گفت : کارگاه ۲ طبقه مبل سازی به طور کامل زیرآتش رفت که حریق با تلاش بیش از ۴۰ آتش نشان مهار شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ؛ مرتضی باقری شامگاه شنبه در شرح این عملیات افزود : آتش سوزی این کارگاه مقارن ساعت ۱۷:۳۱ عصر امروز به ستاد فرماندهی اعلام و بیش از ۴۰ آتش نشان به همراه ۱۴ دستگاه خودروی عملیاتی به محل واقع در انتهای پنج تن، جاده ابلغ اعزام شدند.

وی با بیان اینکه زیربنای این کارگاه حدود ۳۰۰ متر مربع بود ، بیان کرد : کانون حریق طبقه اول این کارگاه بود که شعله های آتش به سرعت گسترش و به طبقه دوم سرایت کرده بود.

باقری با اشاره به وجود تعدادی کپسول گاز مایع در محل ، افزود : کپسول به سرعت توسط آتش نشانان به بیرون منتقل و از انفجار آنها جلوگیری شد.

وی ادامه داد : آتش نیز به سرعت مهار و از سرایت آن به کارگاه چوب و یک واحد تراشکاری مجاور جلوگیری شد ولی عملیات کاوش همچنان ادامه دارد.

سرپرست ایستگاه ۱۲ سازمان آتش نشانی مشهد افزود : هنگام وقوع حریق کارگران داخل مجموعه مشغول کار بودند ولی با خروج به موقع آنها خوشبختانه این حریق خسارت جانی نداشت.

باقری گفت : علت بروز آتش سوزی در دست بررسی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن