اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

قداست لباس پزشکی کمتر از لباس سربازی نیست

کد خبر : 11862

رییس بیمارستان ۵۵۰ نزاجا به مناسبت روز پزشک در تجلیل از پزشکان گفت: قداست لباس پزشکی کمتر از لباس سربازی نیست
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای نزاجا؛ سرهنگ پزشک سید بهروز افتخارزاده گفت:ما نظامیان ملبس به دولباس مقدس هستیم یکی لباس مقدس سربازی که برای اعتلای نام مقدس سرزمینمان و حفظ مرزو بوم است و یکی لباس پزشکی که لباس تندرستی و سلامت است.
سرهنگ پزشک افتخارزاده گفت:یکی از مهمترین مولفه های سازمان نظامی از لحاظ خدماتی که به نیروهایشان ارائه میدهند بحث بهداشت و درمان است.
وی بیمارستان۵۵۰ نیروی زمینی را یکی از توانمندترین مجموعه های ارتش برشمرد که امروز با بهره گیری از بهترین دکترهای فوق تخصص و متخصص توانسته سطح جدیدی از خدمات را چه از نظر کیفیت و کمیت و چه از نظر تنوع در سطح استان به هموطنان ارائه دهد.
در این مراسم ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش درمنطقه خراسان نیز با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) گفت: علم پزشکی در کنار علم دین شناشی قرار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس مقدسیان گفت: انسان تا سالم نباشد دین مدارهم نمیتواند باشد و نقش پزشک در سلامت جامعه،چه در بخش پیشگیری و چه در بخش درمان کار کوچکی نیست .
وی با اشاره به نقش پرستاران در جامعه گفت:نقش پرستاران در جامعه از پزشک اگر بیشتر نباشد کمتر نیست چرا که اگر پرستار خوب پرستاری نکند کار پزشم خنثی می شود.
امیر سرتیپ ۲ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا گفت: ایران اسلامی پزشکانی را که در دوران دفاع مقدس در زیر گلوله با اخلاق و برخورد خوب و سعه صدر به مداوای مجروحان و مصدومان پرداختند را فراموش نخواهند کرد.
لازم به یادآوری است این مراسم که به مناسبت روز پزشک برگزار شده بود از ۶ پزشک و ۵ رییس اسبق این بیمارستان تجلیل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن