اسلاید شواقتصادیستون اصلی

حذف برچسب قیمت از روی کالا خداحافظی با تخفیف کاذب

کد خبر : 11791

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: با حذف برچسب قیمت از روی کالا تخفیف‌های بی‌مورد فروشندگان از بین می‌رود.

به گزارش صبح مشهد، محمود بنانژاد در گفت‌و‌گویی خبری اظهار کرد: با برداشتن برچسب قیمت از روی کالاهای مصرفی در میان واحدهای تولیدی و فروشندگان کالا رقابت سالم و به موقعی به وجود می‌آید که این رقابت تاثیر زیادی در کیفیت محصولات تولیدی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به این که این طرح گران‌فروشی را افزایش نمی‌دهد، بیان کرد: مشکلی که در حال حاضر در بازار است ارزان‌فروشی بوده تا گران‌فروشی، یکی از دلایلی هم که دستور اجرای این طرح را داده است همین بود.

رئیس اتاق اصناف مشهد، ضمن اشاره به این که قیمت خورده شده روی بعضی از کالا غیر متعارف است، افزود: به لحاظ اینکه کالا تنوع تولید مختلف دارد و قیمت تمام شده متفاوت است باید این برچسب حذف می‌شد چرا که بعضی دلایل در قیمت تمام شده از جمله حمل و نقل وجود دارد که این قیمت را تغییر می‌دهد.

بنانژاد در ادامه گفت: قطعا در بحث تولید یک اختلاف تمام شده وجود دارد که با برداشتن برچسب قیمت از روی کالا، قیمت برای فروشنده کمتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اتاق اصناف در بحث خرده‌فروشی و عرضه تولیدات نظارت دارد، اظهار کرد: این طرح معایبی هم دارد و این معایب تا حدودی کار اتاق اصناف را در نظارت سخت می‌کند.

رئیس اتاق اصناف مشهد، اضافه کرد: یکی از اهداف این طرح به وجود آمدن رقابت سالم در بازار، واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها است.

بنانژاد، گفت: این طرح برای کالاهایی که پرمصرف است و مردم بیشتر خرید می‌کنند بوده و اگر با تخلفی مردم مواجه شوند می‌توانند با شماره ۱۲۴ پیگیر شوند

منبع: فارس

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن