اجتماعی

برگزاری اولین همایش سهام آخرت در مشهد

کد خبر : 11796

در این همایش از خیران و واقفان نیک‌اندیش نمونه استان تجلیل به عمل خواهد آمد در این همایش سازمان‌های چون اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) بهزیستی خراسان رضوی، شورای اسلامی شهر مشهد و… به نوعی مشارکت دارند.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از برگزاری اولین همایش سراسری سهام آخرت در شهر مقدس مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، حسن کریمدادی با بیان این خبر افزود: سازمان فردوس‌ها بنا دارد جهت آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم، خیران و واقفان اولین همایش سهام آخرت را با محوریت کمک به خانواده‌های افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت را برگزار نماید.
وی گفت: این همایش معنوی و فرهنگی در روز دوشنبه مورخ ۳۰ مرداد ۹۶ از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ در تالار شهر واقع در عرصه میدان شهدا با حضور جمع کثیری از خانواده‌های معزز شهدا، مسوولان کشوری و لشکری ورزشکاران، جانبازان گرامی دفاع مقدس، علماء عظام، اساتید حوزه و دانشگاه و … برگزار می‌گردد.
کریمدادی اضافه کرد: در این همایش از خیران و واقفان نیک‌اندیش نمونه استان تجلیل به عمل خواهد آمد در این همایش سازمان‌های چون اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) بهزیستی خراسان رضوی، شورای اسلامی شهر مشهد و… به نوعی مشارکت دارند.
وی تصریح کرد: در این مراسم هنرمندانی همچون سید جواد هاشمی به عنوان مجری، حجت الاسلام و المسلمین نظافت به عنوان سخنران و حاج ابراهیم قانع به عنوان مداح در این مراسم حضور خواهند داشت.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد ادامه داد: در سال جاری تلاش کردیم با توجه به تاکیدات شورای اسلامی شهر مقدس مشهد در راستای اقتصاد مقاومتی از تولیدات داخلی این سازمان در طرح‌های مختلف گام‌های بلندی برداریم.
کریمدادی در پایان از تمامی اقشار، شهروندان و تمامی همکاران شهرداری دعوت کرد تا در این مراسم خداپسندانه شرکت کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن