اجتماعیستون اصلی

برگزاری جشن باشکوه ولادت امام هشتم(ع) در حسینیه آرامستان بهشت رضا(ع)

کد خبر : 11575

یک دوره مسابقات ورزشی ویژه پرسنل خدوم سازمان در رشته‌های فوتبال دستی ویژه برادران و دارت ویژه خواهران در این دهه برگزار می‎گردد.

مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد برگزاری جشن باشکوه ولادت امام هشتم(ع) در حسینیه آرامستان بهشت رضا(ع) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فردوسهای شهرداری مشهد، حسن کریمدادی با اشاره به تاکید ستاد کشوری دهه کرامت به شعار «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» گفت: بر این اساس رویکرد سازمان فردوسها در اجرای برنامه‌های دهه کرامت ایجاد فضای شاد با الهام از آموزه‌های رضوی است.
وی با بیان اینکه ویژه برنامه دهه کرامت از امروز ۳ مرداد آغاز می‌شود و تا ۱۳ مرداد ادامه خواهد داشت، ادامه داد: این مجموعه برنامه ها با رویکرد کمک به ضعیفان و نیازمندان و بر اساس صفت والای معین الضعفا، حضرت رضا(ع) طراحی شده است. هدف کلی از اجرای این برنامه‌ها تعمیق ارتباط با امامت و ولایت، ارتقای شناخت مردم در زمینه نقش امامت حضرت رضا(ع) در تقویت تشیع در ایران اسلامی و تکریم زندگی آنان است.
مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد افزود: برگزاری مراسم فرهنگی و معنوی در حرم مطهر رضوی و توزیع ۸۰۰ عدد بن غذا حضرت ویژه پرسنل و همسران آنها، برپایی جشن باشکوه ولادت با سعادت حضرت رضا(ع) ویژه پرسنل و مراجعه‌کنندگان در حسینیه آرامستان بهشت رضا(ع) برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: توزیع پک فرهنگی ویژه دهه کرامت بین تمامی همکاران، بازدید و دیدار با خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، نصب بنر و فضا آرایی، ارسال پیامک تبریک درشبکه‌های اجتماعی، تور زیارت حرم مطهر رضوی ویژه همکاران سازمان، تجلیل از دختران نمونه سازمان به مناسبت روز دختر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این سازمان است.
کریمدادی افزود: یک دوره مسابقات ورزشی ویژه پرسنل خدوم سازمان در رشته‌های فوتبال دستی ویژه برادران و دارت ویژه خواهران در این دهه برگزار می‎گردد.
مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در پایان گفت: همچنین سخنرانی و بیان احکام بین نمازهای ظهر و عصر در نمازخانه‌های ساختمان‌های اداری سازمان با موضوع معرفی شخصیت حضرت رضا(ع)، حضرت معصومه و بیان نمونه‌های سبک زندگی آن بزرگواران و بخشی از گفتارهای آنان است که توسط امام جماعت مطرح می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن