ستون اصلیورزشی

مسابقات دوگانه بانوان استان برگزار شد

کد خبر : 11561

این مسابقات با حضور مریم مهراسا مربی تیم ملی و نماینده فدراسیون سه گانه مشهد و با حضور ۴۰ ورزشکار از خراسان رضوی در رده های سنی ، خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار گردید.

به مناسبت دهه کرامت مسابقات دوگانه بانوان استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد. به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش سه گانه مشهد مقدس ، نایب رییس این هیئت با اعلام این خبر افزود: مسابقات دوگانه بانوان استان در دهه مبارک کرامت و با همراهی هیئت ورزش سه گانه طرقبه و شاندیز و خراسان رضوی در مجموعه ثامن الائمه و به میزبانی و همت هیئت سه گانه مشهد بانوان ورزشکار این رشته در روز هشتم مرداد ماه جاری به رقابت با یکدیگر پرداختند .
مریم عابدی گفت: این مسابقات با حضور مریم مهراسا مربی تیم ملی و نماینده فدراسیون سه گانه مشهد و با حضور ۴۰ ورزشکار از خراسان رضوی در رده های سنی ، خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار گردید که در نهایت به نفرات برتر ذیل با حضور سید مجتبی جاودانی رییس هیئت مشهد و سید علی حسین زاده رییس هیئت استان احکام قهرمانی اهدا گردید .
خردسالان:
۱-فرح شریفیان
۲- غزل امیر فخریان
۳- هاله احمدی قطبی
نونهالان:
۱-سپیده رحمتی
۲-ستایش رستم زاده
۳- سارا برزگر
نوجوانان :
۱-لیلا حیدری
۲- رکسانا مرادی
جوانان:
۱-رضوان شریفیان
۲- مریم پرستو منش
۳- مهدیه شورابی
بزرگسالان:
۱-مهنازحقانی
۲-هماسادات هوسی
۳- نادیا دادخواه ، یاسمین راستگویی مقدم
پیشکسوتان:
۱-لیلا فرامرزی
۲- فاطمه حسین زاده
۳- تکتم کلالی

ضمناً همزمان با این مسابقات حکم سرپرستی صفدری به عنوان سکاندار ورزش سه گانه طرقبه شاندیز توسط سعیدی رییس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز اهدا گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن