استانیاسلاید شواقتصادیستون اصلی

بیشترین سهم گازرسانی بند “ق” کشور متعلق به خراسان رضوی است

کد خبر : 11529

بیشترین سهم گازرسانی بند “ق” کشور متعلق به خراسان رضوی است
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مدیریت یکپارچه و منسجم شرکت گاز استان در بحث توسعه خطوط گاز گفت: بیشترین سهم اجرای پروژه های گازرسانی بند “ق” کشور متعلق به خراسان رضوی است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب که شرکت گاز استان اقدامات خوبی را در حوزه خدمت رسانی به حاشیه شهر مشهد انجام داده اظهار کرد: موقعیت هایی مانند ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم حاشیه شهر مشهد وجود دارد که در حال حاضر امکان گازرسانی را ناممکن کرده است.
وی افزود: در همین باره مجوزهایی به شورای شهر مشهد در زمینه الحاق این مناطق به شهرستان مشهد صادر شده و به دنبال آن هستیم تا از طریق رایزنی با خط انتقال و تعویض کلاس لوله های گاز، زمینه گازرسانی به آن مناطق را فراهم کنیم. اطمینان دارم شرکت گاز خراسان رضوی نیز آمادگی دارد تا در صورت حل این مشل در کوتاه ترین زمان ممکن کارگازرسانی به این مناطق را به اتمام برساند.
بحرینی پیرامون تاثیر هماهنگی بین نمایندگان و مدیران دستگاههای دولتی گفت: جنس کار نمایندگان یک کار ملی و نظارتی است و جنس کار دستگاههای دولتی صرفا اجرایی. هر کجا این هماهنگی ایجاد شود بی شک منشا خیر و برکت خواهد شد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روحیه بسیار خوبی در مجموعه مدیران گاز خراسان رضوی در بحث توسعه خطوط گاز وجود دارد. مدیران و مسئولان ارشد این شرکت عزم خود را در راستای توسعه خطوط گاز در اقصی نقاط استان جزم کرده تا زمینه بهره مندی همه مردم شهرها و روستاهای واجد شرایط استان از نعمت گاز را فراهم آورند.
بحرینی وجود یک مدیریت خوب و منسجم در شرکت گاز خراسان رضوی را نویدبخش نفوذ گازرسانی ۱۰۰ درصدی روستایی و شهری عنوان کرد و گفت: در بحث استفاده از مصوبه گازرسانی بند “ق” بیشترین سهم و رتبه اول حجم کاری در کشور متعلق به استان خراسان رضوی است.
وی گفت: طی چند سال اخیر کار گازرسانی به روستاهای زیادی در استان انجام شده و روستاهایی نیز هنوز باقی مانده است. چند روستا فاقد توجیه فنی است که به نظر بنده باید به مردم صادقانه اعلام شود. پیشنهاد من این است که اگر گازرسانی به این تعداد روستا از نظر فنی ممکن و از نظر اقتصادی در مصوبه بند “ق” گنجانده نمی شود نمایندگان با رایزنی از تهران زمینه بهره‌مندی از این نعمت الهی را برای مردم آن مناطق نیز فراهم کنند.
حجت الاسلام بحرینی همچنین پیرامون پروژه های گازرسانی در شهرستان کلات اظهار کرد: انشاا… بزودی با حضور رئیس برنامه‌ریزی شرکت گاز استان و مسئولان کلات بازدیدی از روستاهای فاقد گاز این شهرستان انجام و نتیجه این بازدید مبنای کار و عمل شرکت گاز قرار خواهد گرفت.
یادآور می شود؛ چندی پیش مدیر مهندسی و اجرای طرح های گاز خراسان رضوی از آمادگی این شرکت به جهت گازرسانی به ۱۶ روستایی کلات با اعتباری معادل ۱۲۰ ملیارد ریال در صورت صدور مجوزهای لازم خبر داده بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن