اجتماعی

حرکت براداران سپاه” سیلی محکمی بر دهان دشمنان بود/ خاک ایران جای “نفوذ و توطئه‌” نیست/ هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند

کد خبر : 11315

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عملیات اخیر سپاه پاسداران در قاموس نیروهای مسلح بود و حرکت برادران سپاهی سیلی ‌محکمی بر دهان دشمنان بود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در حاشیه گردهمایی سراسری سالانه روسای بازرسی‌های نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌بینی و پیشگیری لازم در جهت به خاک مالیدن پوزه دشمنان انجام شده و اجازه هیچگونه تجاوزی را به متجاوزان نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه پیام ما به متجاوزان پاسخ کوبنده موشکی به حمله ترقه‌ای بود، افزود: قدرت نیروی زمینی ارتش ایران در رزمایش‌ها نشان داده شده و در مسیر منویات مقام معظم رهبری روز به‌ روز نیروهای ما به‌لحاظ ذهنی و عملی آماده‌تر شده و با این حرکت اقدامی بازدارنده داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم پیرامون پاسخ‌های کوبنده به متجاوزان با تاکید براینکه هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌کند، خاطرنشان کرد:‌ اقدام اخیر سپاه در قاموس نیروهای مسلح بود و حرکت برادران سپاهی سیلی ‌محکمی بر دهان دشمنان بود، حرکتی که اقدام همه‌جانبه تمامی نیروهای دفاعی ایران بود و تمامی نیروهای نظامی ایران در کنار هم و در رکاب مقام معظم رهبری به گوش دشمنان سیلی می‌زنند و هوشیاری لازم را به آن‌ها می‌دهند که خاک ایران جای نفوذها و توطئه‌هایشان نیست.

امیر حیدری در رابطه با رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش‌ها در طول سال به‌صورت تخصصی و موضوعی در طول سال جاری در چند نقطه از کشور از جمله خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن