اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

اجرای طرح بزرگ طاهرین برای ۱۵۰ نفر از اقشار مختلف شهروندان

کد خبر : 11275

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از اجرای طرح طاهرین برای ۱۵۰ نفر از اقشار مختلف شهروندان خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس ها شهرداری مشهد، حسن کریمدادی در این خصوص بیان کرد: طرح طاهرین با هدف استفاده از مشارکت اجتماعی، معنوی و دینی شهروندان در مواقع ضروری و بحران است که نمونه آن در پس از حادثه منا قابل مشاهده بود.
کریمدادی اشاره کرد: در گذشته این طرح یا همچنین کیفیت وکمیتی وجود نداشته ولی به لطف خداوند و تلاش همکاران توانستیم این طرح بزرگ را در مشهد بصورت پایلوت نهادینه و اجرا کنیم.
وی افزود: با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان طرح طاهرین در آرامستان بهشت رضا (ع) و بهشت رضوان گسترده‌تر شده است و در این راستا ۱۵۰ نفر از اساتید دانشگاه، حوزویان، کارمندان شهرداری و اقشار مختلف شهروندان بعد از گزینش تقریبا حدود ۵۰۰ متقاضی ، برای آشنایی عملی و توجیهی کفن و دفن اموات در تور بازدید آرامستان بهشت رضوان و بهشت رضا (ع) شرکت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد عنوان کرد: این افراد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و توجیهی به صورت مدون و منظم حضور و فعالیت دارند.
کریمدادی در خصوص چگونگی مشارکت شهروندان در این طرح تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان فردوس‌ها نسبت به پر کردن فرم مشارکت و یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۶۲۳۶۲۰۴ به ثبت نام و آشنایی با این طرح معنوی اقدام نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن