اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

انجام ۹۸ هزار مورد بازرسی طی سه ماهه سال ۹۶

کد خبر : 11265

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی سه ماه اول سال ۹۶, بیش از ۹۸ هزار مورد بازرسی در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان انجام شده است.
به گزارش  صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی, علی باخرد اظهارداشت: این بازرسی ها به دنبال اجرای طرح های نظارتی نوروز, ماه مبارک رمضان, ویژه مسافرت های تابستانی و…. انجام شده و در مجموع, طی آن  ۸  هزار و ۱۰۸  پرونده تخلف به ارزش بیش از  ۱۰۶ میلیارد ریال تنظیم شده است.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۹۸۶ مورد گشت مشترک بازرسی با سایر دستگاههای مرتبط با حوزه نظارت و بازرسی و ۴۶۱۱  مورد گشت خودرویی و موتوری انجام شده است.
وی افزود: علاوه بر این در این مدت، ۶۳۹۸ مورد بازرسی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است که طی آن ۱۷۴ پرونده تخلف به ارزش حدود  ۱۱٫۵  میلیارد ریال تشکیل شده است.
باخرد اظهارداشت: در این مدت بیش از  ۴ هزار مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق تلفنی , کتبی و حضوری و ناظران افتخاری دریافت شده است. ضمناً از مجموع  ۸۱۷ شکایات کتبی و حضوری ۴۱۸ پرونده در مرحله رسیدگی منجر به رضایت شاکی گردیده و بیش از  ۲٫۵ میلیارد ریال به شاکیان در مراحل اولیه رسیدگی عودت شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن