اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

بهره‌برداری از دوربرگردان‌های غیرهمسطح شاهد دو ماه زودتر از موعد مقرر

کد خبر : 11183

تولید سالیانه حدود ۵۰ هزار مترمکعب بتن آماده برای پروژه‌های شهرداری نیز از دیگر فعالیت‌های این سازمان می‌باشد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد مقدس گفت: دوربرگردان‌های غیرهمسطح شاهد دوماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، باقری در آیین بهره‌برداری از دوربرگردان‌های غیرهمسطح شاهد عنوان کرد: سازمان عمران شهرداری مشهد در چند بخش به خدمت رسانی مشغول است که بخش اصلی فعالیت این سازمان، تهیه، تولید و پخش آسفالت در سطح شهر و مناطق می‌باشد.
وی افزود: کارخانه آسفالت این سازمان سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن تولید آسفالت دارد که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ هزار تن تولید آسفالت توسط این کارخانه صورت گرفته است.
باقری ادامه داد: تولید سالیانه حدود ۵۰ هزار مترمکعب بتن آماده برای پروژه‌های شهرداری نیز از دیگر فعالیت‌های این سازمان می‌باشد.
وی خاطرنشان ساخت: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر نیز از دیگر فعالیت‌های این سازمان است که در حال حاضر ۳۰ پروژه با مبلغ ریالی ۸۰ میلیارد تومان در حال اجرا می‌باشد.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد مقدس با اشاره به اختصاص ۸۰ میلیارد تومان بودجه برای تولید آسفالت در سال جاری تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم دو ماه زودتر از مدت قرارداد پروژه دوربرگردان‌های غیرهمسطح شاهد را به بهره‌برداری برسانیم که این مهم بدون توقف بار ترافیکی مسیر صورت گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن