اجتماعیستون اصلی

فصل شکوفایی؛ فصلی برای حمایت از تشکلهای مردمی

کد خبر : 11209

دومین دوره جشنواره فصل شکوفایی با هدف حمایت حداکثری از تشکلهای مردمی در سه حوزه آموزش، نشاط و برنامه های اردویی و با شعار مسجد، نشاط و مهارت از تابستان ۹۶ اجرا می گردد.
به گزارش صبح مشهد، محسن مجتبی پور مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اعلام این خبر به برنامه های آموزشی این جشنواره اشاره کرد و گفت: بسته برنامه های آموزشی شامل ۱۰ رشته کوتاه مدت یک روزه می باشد که شامل سرفصل های ویژه نوجوانان، مربیان و والدین است و این برنامه ها با اعزام اساتید به مکان آموزشی برگزار می گردد.
مجتبی پور ضمن تشریح بسته برنامه های نشاط و تفریحی جشنواره فصل شکوفایی اظهار داشت: ارائه یارانه بهره مندی از ظرفیت های تفریحی شهر مثل استخر، سینما، پارکهای موضوعی، باغ گیاهشناسی، باشگاه تیر اندازی، سرای مفاخر و بوستان مینیاتوری از جمله برنامه هایی است که در این بخش برای تشکلها در نظر گرفته شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان با اشاره به دو برنامه اردویی که در این جشنواره برای تشکلها در نظر گرفته شده، افزود: در این جشنواره برنامه آهوانه ویژه دختران و جبهه همین نزدیکی ویژه پسران، به عنوان برنامه اردویی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در دومین دوره جشنواره فصل شکوفایی سازمان فرهنگی تفریحی آمادگی خدمت رسانی به مجموعه های مردمی را دارد.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی mkhadamat.ir و یا ارسال کلمه «تابستان» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۳۳۲ و همچنین با شماره تلفن ۳۸۴۶۵۳۲۹ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن