اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

مشهدالرضا کانون اصلی دیدگاه های معنوی رسانه های جهان اسلام

کد خبر : 11120

باتوجه به ظرفیت بالای شهر مقدس مشهد در راستای اهداف مشهد ۲۰۱۷ پایتخت فرهنگی جهان اسلام, نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی نقطه ی عطفی برای برداشتن گامی بزرگ در این مسیر می باشد.
مدیر دبیرخانه ستاد شهری پایتخت فرهنگی جهان اسلام تاکید کرد از فرصت مغتنم بدست آمده در میزبانی اجلاس رادیو تلویزیون های اسلامی و کانون توجه رسانه های مختلف معطوف به شهر امام مهربانی ها، باید حداکثر استفاده را انجام داد. به گزارش صبح مشهد، سید رحمان میرزاییان گفت: با برگزاری نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی در مشهد می توانیم از فرصت بدست آمده برای معرفی مشهدالرضا به تمام مردم دنیا و بیان زیبایی هایش در قالب تصویر بهره ببریم.
میرزاییان افزود: با همکاری صمیمانه ی شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و صداو سیمای خراسان رضوی در برگزاری این اجلاس انتظار می رود نهمین اجلاس رادیو تلویزیون های اسلامی در سطحی بالا و در شان شهر مقدس مشهد برگزار شودو با نشست های تخصصی، زیرساخت های معنوی شهر برای سالهای آینده نیز تحکیم و آماده سازی شود.
وی همچنین بیان کرد:باتوجه به اینکه مهمانان اجلاس از شخصیت های بزرگ رسانه ای و فرهنگی دنیا و از ۳۶ کشور مختلف می باشند، تلاش ارگانهای ذیربط درجهت برگزاری هرچه بهتر اجلاس باشد.
مدیر دبیرخانه ستاد شهری افزود:استقبال مردم از برنامه های مشهد ۲۰۱۷ می تواند مارا در برگزاری بهینه اجلاس یاری کند که این مهم در گرو اطلاع رسانی به موقع توسط اصحاب رسانه و آگاه سازی اذهان عمومی نسبت به ابعاد وسیع فرهنگی این جریانات می باشد.
وی همچنین نوید داد:شاهد برنامه های متنوع جانبی در ایام برگزاری اجلاس خواهیم بود که از جمله ی آنها بازار فیلم محصولات پاک با شرکت ۱۲۰ فعال رسانه ای از ۲۰ کشور می باشیم. همچنین برنامه هایی دیگر مانند اجلاسیه, جشنواره ی اتحاد، هفته رسانه و هفته ی فیلم که هرکدام با ابعاد وسیع در عرصه ی دفاع و مقاومت بیانگر ندای مظلومیت مسلمانان جهان خواهد بود.
میرزاییان با بیان این مطلب که برنامه هایی مانند هفته فیلم از جمله بهترین اقدامات می باشد گفت:اکران عمومی فیلمهای اسلامی با رویکرد دفاع و مقاومت همزمان با برگزاری اجلاس رادیو تلوزیون های اسلامی, تلاشی مجدانه را همراه داشته است که قطعا همراهی مردم را نیز در این زمینه میطلبد.
وی در پایان تاکید کرد:نمایان ساختن ابعاد مختلف شهر مقدس مشهد به چشم جهانیان, از اهداف اصلی ما در این مسیر بوده، چرا که بر این عقیده استواریم که قطب اصلی معنویت ایران مشهدالرضا می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن