اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

بزرگترین رویداد رسانه ای جهان اسلام در مشهد ۲۰۱۷ رقم خواهد خورد

کد خبر : 11040

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس بین المللی اتحادیه های رادیو و تلویزیون های جهان اسلام، برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از اداره کل  روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،  سید جواد حسینی در این جلسه گفت: در راستای رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام بزرگترین رویداد رسانه ای جهان اسلام در مشهد ۲۰۱۷ رقم خواهد خورد.
وی افزود: این مراسم از ۹ تا ۱۶ تیرماه و اجلاس آن از ۱۱ تا ۱۳ تیر ماه در مشهد برگزار خواهد شد و در آن۴۰۰ میهمان خارجی و ۲۳۰ شبکه بین المللی حضور خواهند یافت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: این اجلاس با کمک و مساعدت آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد،  صدا و سیمای استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری سایر دستگاه ها برگزار خواهد شد.
حسینی تصریح کرد:  در این اجلاس نمایشگاه بازار فیلم اسلامی و نمایشگاه فنی با حضور ۱۲۰ کمپانی مربوطه شکل خواهد گرفت و همچنین جشنواره فیلم های اسلامی از دیگر برنامه های مهم این اجلاس جهانی خواهد بود.
وی با اشاره به رویداد مشهد ۲۰۱۷ گفت: ۱۷۰ رویداد بین المللی برای مشهد ۲۰۱۷ پیش بینی شده و در حال اجراست که  برگزاری  این اجلاس از جمله این رویداد ها ست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: این اجلاس فرصتی استثنایی برای معرفی ظرفیت های معنوی، علمی، گردشگری، تاریخی و مذهبی و اقتصادی مشهد تلقی می گردد و این قطعه از بهشت دراین فرصت به جهانیان معرفی خواهد شد.
حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد: سازمان  آیسسکو برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی در مشهد مقدس کمک شایانی بنماید.
شایان ذکر است؛ در این جلسه همکاری دستگاه های مخابرات، برق، ارشاد، نیروهای امنیتی و انتظامی ، شهرداری، صدا و سیما، فرودگاه، وزارت امور خارجه و سایر دستگاه های به ویژه آستان قدس برای برگزاری هر چه باشکوهتر این رویداد مورد تأکید قرار گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن