اجتماعیاستانیاسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

ضیافت افطار فرزندان مؤسسه خیریه گلستان علی برگزار شد

کد خبر : 10893

قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا در اولین افطار ماه مبارک رمضان میزبان فرزندان مؤسسه خیریه گلستان علی ( ع ) بود. به گزارش صبح مشهد، این ضیافت که با حضور استاندار خراسان رضوی، فرماندهان عالی نظامی و انتظامی و مدیران برخی دستگاه های اجرایی برگزار شد، تبدیل به صحنه همدلی و محبت وصف ناشدنی بین فرزندان تحت پوشش خیریه و مسئولین شده بود.
علیرضا رشیدیان که در میان شوق و شور بچه ها بین آنان حضور یافته بود، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار صبح مشهد در خصوص هدف از حضور خود گفت: ماه مبارک رمضان فرصت یادآوری و توجه ویژه انسان ها به ارزش های الهی و انسانی است. وی افزود: یکی از شاخص ترین مبانی محوری اسلام در تعاملات اجتماعی، عنصر محبت است و در ماه مبارک رمضان، ارزش محبت بین انسان ها در قالب کار خیر و نوع دوستی متجلی می شود. رشیدیان اظهار امیدواری نمود: سرمایه معنوی حاصل شده از محبت و اکرام انسان ها، باعث قوام و انسجام جامعه اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی گردد.
افتخار ماست که برای ششمین سال پیاپی میزبان فرزندان خیریه گلستان علی ( ع ) هستیم

امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا هم که افتخار میزبانی فرزندان تحت پوشش خیریه گلستان علی ( ع ) را نصیب خود نموده بود، در گفتگو با صبح مشهد بیان داشت: توفیقی است برای مجموعه خدوم ارتش که به رسم آیین همه ساله، در اولین شب ماه مبارک رمضان و با اکرام ضیافت افطار، میزبان ۲۰۰ نفر از فرزندان خیریه و مسئولین محترم باشیم.
وی افزود: خانواده گلستان علی از مدیریت و کادر مجربى بهره مند است و ما با کمک های خود تلاش می کنیم ضمن توان افزایى و توانمند سازی افراد تحت پوشش، در کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به امنیت اجتماعی نقش موثری را ایفا نماییم.
وی از خیرین و نیک اندیشان خواست از فرصت ماه مبارک رمضان و نزدیکی دل ها به معبود استفاده کنند و جهت تأمین نیازهای فرزندان تحت پوشش خیریه از قبیل تامین جهیزیه برای زوج های جوان و تهیه مسکن و سایر ملزومات تشکیل زندگی تلاش خود را مبذول نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن