اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

اخلال در توزیع تعرفه ها موجب شد چندین میلیون نفر نتوانند رای بدهند/ متخلفین باید تحت پیگرد قرار بگیرند

کد خبر : 10874

مشارکت بی نظیر و بالای ۷۰ درصد مردم در انتخابات جمعه گذشته نشان دهنده دین مداری امت حزب الله و حضور در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی است و لکن اگر اخلال در توزیع تعرفه های اخذ رای نبود، قطعا مشارکت بالای ۸۰ درصدی را شاهد بودیم.

نماز باشکوه و دشمن شکن جمعه این هفته مشهد در جوار آستان ملکوتی امام رضا علیه السلام و به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز با بیان این که حضور حماسی و مشارکت بالای ۷۰ درصدی مردم در انتخابات موجب عزت و غرور جامعه اسلامی است، افزود: این حضور شگفت انگیز که در صورت نبود برخی اخلال ها در توزیع برگ های تعرفه اخذ رای، می توانست به مشارکت ۸۰ درصد هم برسد، مصادف شده بود با اجلاس برخی کشورها و آمریکا در ریاض عربستان با هدف توطئه علیه محور مقاومت و انقلاب اسلامی که این مانور عظیم، مشت محکم بر دهان دشمنان قسم خورده و توطئه شیطان بود.
وی در ادامه از مسئولین نظارتی و قضایی خواست با متخلفین برخورد نمایند تا در انتخابات بعدی شاهد چنین اخلال و کوتاهی نباشیم.
خطیب جمعه به موضوع برگزاری کنسرت در مشهد اشاره کرد و افزود: بارها به عنوان یک طلبه و انجام فریضه الهی نهی از منکر، گفته ام برگزاری نوازندگی عمومی و کنسرت در جوار آستان مقدس رضوی، حرمت شکنی امام رضا ( ع ) است و نباید این گونه اقدامات در مشهد انجام شود.
وی گفت: در تمام دنیا اماکن مقدسه از یک حرمت و استثنای عرفى برخوردارند و اگر چه قانون تصریح هم نکرده باشد، اما متدینین حرمت مکان های مقدس را حفظ و اجازه هنجار شکنی نمی دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن