شهری

به مناسبت ایام سوگواری دهه آخر صفر 

استقرار مخازن خاک در معابر اصلی ممنوع شد

کد خبر : 54594

رضوی مدیر عامل سازمان مپ تصریح کرد: در ایام سوگواری دهه آخر صفر به منظور رفاه حال زائرین و مجاورین تردد خودروهای حمل خاک و پسماندهای عمرانی و استقرار مخازن مکانیزه خاک در محدوده منتهی به حرم مطهر رضوی و معابر اصلی ممنوع شد.

به گزارش صبح مشهد وی افزود: با اطلاع رسانی های صورت گرفته از تاریخ ۲۲ /۰۶/ ۱۴۰۲ لغایت ۲۶ /۰۶/ ۱۴۰۲ کلیه مجوزهای پروژه های خاکبرداری و تخریب در محدوده حرم مطهر و معابر اصلی لغو می باشد. و تردد خودروهای حمل پسماندهای عمرانی و نیز استفاده از مخازن مکانیزه خاک در این محدوده ممنوع است.

مدیر عامل مپ اشاره کرد: روزانه نزدیک به ۱۵۰۰۰ تن پسماندهای عمرانی در شهر مشهد تولید میگردد و توسط ناوگان ویژه به محل های دفن مجاز انتقال می یابد که سازمان مدیریت پسماند مشهد وظیفه نظارت و مدیریت این پسماندها در شهر مشهد را دارد و در این راستا اقدام به صدور مجوز تخریب ، خاکبرداری و حمل خاک به محل های مجاز دفن می نماید.

وی در خصوص تعداد ناوگان بخش خصوصی تحت پوشش سازمان عنوان کرد: در حال حاضر در شهر مشهد ناوگان بخش خصوصی مشتمل بر ۲۱۰۰ خودرو دارای مجوز از سازمان مپ فعالیت می نمایند. در این راستا و به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات ، این سازمان اقدام به راه اندازی طرح مکانیزه جمع آوری نخاله های ساختمانی نموده که در حال حاضر ۲۵۰ خودرو باکس‌بردار و حدود ۳۰۰۰ مخزن توسط بخش خصوص در این طرح بکار گیری گردیده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن