اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

به عملکرد خود و همکارانم نمره ۲۰ میدهم/ همیشه آماده مناظره هستم

کد خبر : 10851

شهردار مشهد در نشست خبری غیر منتظره در جمع خبرنگاران حضور یافت.به گزارش صبح مشهد، وی با اشاره به این مطلب که قبلا هم گفتم، فارغ از هر نتیجه انتخاباتی در شورای شهر مشهد، قطعا شهردار آینده نخواهم بود، افزود: بنده خادم نظام جمهوری اسلامی ایران هستم و هر جا که لازم شد، آماده خدمتگزاری می باشم.
سید صولت مرتضوی در ادامه و در خصوص عملکرد خود گفت: من به خودم و همکارانم در مدیریت شهری نمره ۲۰ میدهم و در این خصوص آماده برگزاری مناظره با هر کسی و مقامی هستم. وی گفت: بارها از آقایان پژمان و نوروزی برای مناظره و گفتگو دعوت کردم که هر دو جوابی ندادند!
شهردار مشهد افزود: در دوره چهارم شورها و مدیریت فعلی به اندازه ۱۰ سال گذشته کار شده است و این بهترین کارنامه ما در حوزه های مختلف شهرسازی و فرهنگی بوده است.
مرتضوی در پاسخ به سؤالی در خصوص علت ناکامی اصول گرایان در انتخابات شورای پنجم گفت: متاسفانه چند لیستی کار دست اصول گرایان داد در حالیکه جناح مقابل فقط با یک لیست آمده بود.
شهردار مشهد در پاسخ به سؤالی دیگر در خصوص آینده کاری خود گفت: دغدغه هیچ مسئولیتی ندارم و البته هیچ گونه پیشنهادی هم به من تاکنون نشده است.
مرتضوی در پاسخ به سوال صبح مشهد در خصوص فرار سرمایه گذاران و بازگشت آن ها که اخیرا از سوی سخنگوی شورای پنجم عنوان شده است، گفت: حرف زدن آسان است! از خدا می خواهیم همه سرمایه گذاران بیایند و مشهد توسعه روزافزون یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن