اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

پیشرفت مشهد در گرو توسعه زیارت و گردشگری/ سرمایه گذاران را بر می گردانیم/ بدنه کارشناسی شهرداری مورد اعتماد ماست

کد خبر : 10841

سخنگو و دبیر شورای پنجم شهر مشهد در جمع خبرنگاران حضور یافت و از تلاش آنها درجهت ارتقاء سطح آگاهی سیاسی اجتماعی مردم قدردانی کرد.
به گزارش صبح مشهد، محمدرضا حیدری با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در ایجاد فضای باز سیاسی افزود: جا دارد از تلاش ها و عنایت رهبر معظم انقلاب، حمایت رهبر جریان اصلاحات و جناب استاندار و فرماندار تشکر کنم و همچنین جای خالی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در این فضای مشعوف سیاسی بسیار محسوس است.
وی در ادامه گفت: اعضای شورای پنجم متشکل از افراد متخصص در انواع زمینه های اجتماعی می باشند که توجه به مشکلات شهری در این لیست لحاظ شده است.
وی افزود:بدنه کارشناسی شهرداری مورد اعتماد ماست و به نقش آنها توجه خاص خواهیم داشت.
دبیر شورای پنجم با اشاره به اینکه پیشرفت شهر درگرو توسعه زیارت و گردشگری است، گفت:تلاش ما براین است که چهره ای مهربان از شهر امام مهربانی ها نشان دهیم و این مهم مستلزم احیای زیرساخت ها و بازگشت سرمایه گذاران به شهر می باشد، که در این راه از نخبگان در مرکز پژوهش های شورا نیز یاری می جوییم.
محمدرضا حیدری درخصوص توانمندسازی حاشیه شهر گفت:برنامه های مثبت حاشیه شهر با روندی سریعتر ادامه خواهد یافت، همچنین توجه به حوزه ی هنر موسیقی تئاتر و ورزش قهرمانی در دستور کار اجرایی این شوراست که امیدواریم هنرمندان بومی به مشهد بازگشت و برنامه های تفریحی جوانان محقق گردد.
وی در ادامه گفت:در راستای تحقق اهداف شورا که ماموریت آن در حوزه های فرهنگی اجتماعی است از حضور اندیشمندان و متخصصین بهره خواهیم برد.
حیدری با تاکید بر ادامه ی روند تعاملات با کشورهای اسلامی افزود:باتوجه به معنویت در سرمایه گذاری های این شهر مقدس از پتانسیل سرمایه گذاران خارجی استفاده خواهیم کرد، ولی اولویت ما با سرمایه گذاران بومی است و در مسیر اخذ تصمیمات، نظرات انبوه سازان را نیز ارج خواهیم نهاد.
وی در پایان تصریح کرد:بر اساس شاخصها به مردم خواهیم گفت که شهر را چگونه از شورای قبل تحویل گرفتیم و عملکرد خود را نیز به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن