اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

طرح احیا و بازسازی قلعه وکیل آباد؛ بزرگترین مرکز گردشگری شرق کشور/ پیش بینی تأمین نقدینگی از بانک و معامله در بورس 

کد خبر : 10703

پیگیری افزایش سرمایه شرکت سپهر وکیل آباد جهت سرمایه  گذاری در مرحله اول برای ۲۷۰۰ میلیارد تومان و تکمیل تملکات اراضی بجمهن دو فعالیت  بزرگ و مهم  در دست اقدام معاونت اقتصادی  و سرمایه گذاری شهرداری مشهد می باشد.

شهرداری مشهد مقدس با مشارکت شرکت سپهر هشتم ، گروه سرمایه گذاری خوارزمی ، بانک گردشگری و شرکت سرمایه گذاری  الوند  در فاز اول  طرح ۱۰۰ هکتاری قلعه وکیل آباد مشارکت مالی خواهند داشت. معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های کلان شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب، گفت: شرکا یاد شده در جهت تامین منابع مالی از طریق افزایش در سرمایه شرکت سپهر وکیل آباد مشهد تعهد همکاری و سرمایه گذاری داده است که امیدواریم با تحقق آن، روند اجرای طرح تسریع و شتاب مؤثری به خود بگیرد.
محمد رضا مزجی اظهار امیدواری کرد با تامین افزایش سرمایه، سرمایه گذاری برای اجرای فاز اول طرح وکیل آباد صورت پذیرد و در این مرحله تا مبلغ  ۲۷۰۰ میلیارد تومان و پیش بینی اقدامات لازم شده است و انشاالله شرکت سپهر وکیل آباد تبدیل به یک فعال در بورس اوراق بهادار و به شکل سهامی عام فعال خواهد شد و با جذب سرمایه های خرد مردمی در مراحل بعدی منابع مالی ،فازهای تکمیلی این طرح بزرگ ملی را ، تامین خواهد کرد .
وی افزود: در فاز اول برای ۲۵ هکتار از مجموع ۱۰۰ هکتاری قلعه وکیل آباد عملیات عمرانی پیش بینی شده است که شهرداری مشهد با آورده نقدی و غیر نقدی معادل حدود بیست درصد سهام شرکت را تامین خواهد نمود.
مزجی خاطر نشان کرد: در این پروژه نقش بارز شهرداری با فراهم سازی بستر لازم برای سرمایه گذاران و تامین منابع مالی به کمک فعالان اقتصادی را در شهر در راستای توسعه توازن شهری خود به نمایش می گذارد ، که این حرکت می تواند الگوی بسیار مناسبی برای دیگر پروژه ها و سایر شهرداری های کشور باشد و نتایج خوب را همگان ملاحظه نمایند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. هیچکس به فکر مردم قلعه وکیل آباد نیست مسئولین فقط به فکر اجرای طرح خودشون هستن و برای مردم بومی منطقه ارزشی قایل نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن