اسلاید شوستون اصلیسیاسیپربازدیدترین ها

سخنان شما مقابله با گفتمان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است

کد خبر : 10658

هر که ناموخت از گذشت روزگار/ نیک ناموزد ز هیچ آموزگار

استاندار سابق خراسان جنوبی خطاب به رئیس جمهور یازدهم و کاندیدای انتخابات دوازدهم، نامه سرگشاده منتشر کرد.به گزارش صبح مشهد در این نامه آمده است، آنچه در مناظره دوم گذشت و از زبان رئیس و معاون اول دولت، بیان شد بدون تردید سخنانی بود در مقابله با گفتمان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی.

آنان که با استفاده از خون مقدس هزاران شهید بر اریکه قدرت سوارند، در شیپور تفرقه می دمند “بر سر شاخ نشستند و بن می برند”
از انقلاب امام رهبری و مردم می گویند اما حرف های سازمان سیا و موساد را ترجمه می کنند و دلخوش به نقشه دشمنان این مرز و بومند.
دمیدن اختلاف بین شیعه و سنی و سایر طوایف و اقوام یعنی کمک به سرویس های جاسوسی انگلستان و عربستان سعودی برای ایجاد گسل قومی و مذهبی.
حمایت و تمجید با افتخار از آقای منتظری در موضع گیری های انتخاباتی و دلسوزی برای آن مرحوم یعنی مقابله با تفکر ناب امامی که خون دل خورد، نصیحت کرد و برای بقای انقلاب مجبور به عزل ایشان شد.
حمایت از فتنه گران و رئیس فتنه دولت به اصطلاح، “اصلاحات” یعنی مقابله با امت بصیر و بیدار همیشه در صحنه.
شما که دیروز در مذاکرات برجام به دشمن کینه توز چشم دوختید و از ملتی که بیش از سه دهه در مقابل تحریم های ظالمانه ایستاد و با مقاومت بی بدیل خود انقلاب اسلامی را الگوی جاودانه منطقه و جهان ساخت چشم پوشیدید و به جلادان و آدم کشان تاریخ “کد” دادید و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، محیط زیست، توسعه صنایع و اشتغال زایی، رونق و افزایش سرمایه گذاری اعم از داخلی و خارجی، حل مشکلات منابع آبی و … را در گرو پذیرش برجام دانستید و با چراغ سبز خود، نظام استکبار را تشویق و ترغیب به تحریم های بیشتر نمودید. امروز در تبلیغات خود به راحتی به گفتمان انقلاب وامام پشت می کنید و میراث جاوید و گرانبهای او را که وحدت کلمه بود به چالش می کشید و با طرح مباحث شیعه و سنی، عصبانیت خود را به اوج می رسانید و دشمن را در تحقق اختلاف افکنی و فتنه یاری و همراهی می کنید.
مسئولین نشسته بر سفره انقلاب از تاریخ عبرت بگیرند و بدانند که: ممکن است شما نیز همانند بنی صدر، منافقین خود فروخته خلق و فتنه گران چند صباحی برای مردم و انقلاب زحمت درست کنند اما سفینه شکوهمند انقلاب به فضل پروردگار راه خود را خواهد رفت و شما اگر همراه با امت انقلاب نشوید بدون شک از صفحه تاریخ حذف خواهید شد و انقلاب مثل دیگر منحرفین مدعی شما را کنار خواهد زد.
بنابراین تا دیر نشده به دامان ملت برگردید. به خدا توکل کنید و منشور رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی در باب انتخاب را پاس بدارید و از مردم عذر خواهی کنید.

و العاقبه للمتقین
قهرمان رشید
استاندار اسبق خراسان جنوبی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن