اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

رونمایی از پوستر اولین اجلاس جهانی خادمان فرهنگ رضوی

کد خبر : 10558

نشست مشترک مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) پیش از ظهر امروز در دیدار با دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، یکی از سیاست‌های محوری این بنیاد را کیفی‌سازی برنامه‌های مرتبط با حوزه ترویج فرهنگ رضوی دانست و همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در راستای ارتقای کیفی فعالیت‌ها را مثمرثمر برشمرد.

دکتر ابراهیمی ترکمان نیز با اشاره به اهتمام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای ترویج معارف و سیره امام رضا(ع)، تاکید کرد که کلیه ظرفیت‌های این سازمان بخصوص رایزنی‌های فرهنگی ایران در کشورهای مختلف در خدمت ترویج سیره اهل بیت علیهم السلام قرار دارد.

در ادامه این دیدار، پوسترهای مربوط به «اولین اجلاس جهانی خادمان فرهنگ رضوی» و «نخستین جشنواره عکس هشت» توسط مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی شد.

اولین اجلاس جهانی خادمان فرهنگ رضوی مرداد ماه ۱۳۹۶ با حضور خادمان نمونه فرهنگ رضوی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در طول پانزده دوره از ایران و سراسر جهان همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.
نخستین جشنواره عکس هشت ویژه عکاسی با تلفن همراه نیز از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است.

بر طبق این گزارش، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بخش بین‌الملل این جشنواره نقش‌آفرینی داشته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن