اسلاید شوستون اصلیسیاسیپربازدیدترین ها

ایستادگی بر اصول و تفکر انقلابی/ رئیسی و قالیباف مورد تایید این جبهه/اعلام لیست حمایتی شورای پنجم مشهد به زودی

کد خبر : 10545

جبهه ایستادگی ایران اسلامی در بیانیه ای با تاکید بر این که وضعیت موجود در سیستم اجرایی کشور و مشکلات معیشتی مردم، زیبنده نام مقدس جمهوری اسلامی نیست، تنها راه برون رفت از وضع موجود را تمسک به راهنمایی های رهبری معظم انقلاب در اداره کشور یعنی تفکر انقلابی، مدیریت جهادی و حمایت از محرومین دانسته است.

به گزارش صبح مشهد، جعفر بی نیاز رئیس شورای سیاست گذاری جبهه ایستادگی در خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت روز شوراها، افزود: انتخابات مظهر خدا باوری، مردم باوری و خود باوری است و وظیفه آحاد مردم است که با آگاهی، هوشیاری و حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، انتخابی شایسته را رقم بزنند.
بی نیاز در ادامه به حمایت جبهه ایستادگی از هر دو کاندیدای جمنا آقایان رئیسی و قالیباف اشاره کرد و افزود: با توجه به ضعف شورای چهارم و عدم تخصص آن، جبهه ایستادگی در انتخابات شورای پنجم در حال بررسی تخصص و توانمندی کاندیداهای محترم بوده و جمع بندی این جلسات در روزهای آتی اعلام خواهد شد. وی همچنین از تشکیل گروه های مردمی و خودجوش برای رفع مشکلات شهر همچون حامیان حریم شهر بهشت اظهار خرسندی کرد و افزود: مشکلات و موانع موجود بدون حضور و مطالبه گری مردم رفع نخواهد شد!

گفتنی است جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی، اوایل تابستان سال ۱۳۹۰ فعالیت رسمی خود را برای حضور در انتخابات مجلس نهم شروع کرد. هم اکنون نیز ستاد انتخابات جبهه ایستادگی برای حضور این تشکل سیاسی در انتخابات سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است.
احزاب و تشکل های سیاسی همچون جبهه حامیان ولایت، حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، جمعیت پیروان حضرت زینب ( س ) ، حزب سبز، حزب نیک اندیشان ایران اسلامی، انجمن بین المللی جنبش ضد صهیونیستی، مجمع اسلامی آرمان ملت ایران و خدمتگزاران ایران اسلامی از جمله تشکل های عضو جبهه ایستادگی هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن