دانش و فناوریستون اصلی

تجاری سازی رمز پایداری شرکت های دانش بنیان است

کد خبر : 10342

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی کشور گفت: برای پایدار ماند در عرصه دانش باید به سمت تجاری سازی علوم برویم، تجاری سازی رمز پایداری شرکت‌های دانش بنیان است

به گزارش صبح مشهد، محمدرضا پورعابدی در مراسم اختتامیه دومین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی افزود: امروز آن‌ها که به سمت تجاری سازی نمی روند با شکست مواجه می‌شوند و پایداری در تجاری سازی علوم است.
وی ادامه داد: افزایش سطح کیفیت زندگی مردم امروز جزو رسالت جهاد دانشگاهی است و در همین راستا ۱۲۶ گروه پژوهشی و ۱۱۷ مرکز خدمات تخصصی در جهاد دانشگاهی فعالیت می کنند.
معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی کشور ادامه داد: ۱۷ مرکز و ۴۱ گروه پژوهشی فعال در جهاد دانشگاهی از ۱۲۶ گروه به صورت تخصصی در زمینه پزشکی فعالیت وتحقیق می کند.
پورعابدی اظهار کرد: گروه‌های علمی و تخصصی این مجموعه در زمینه‌های علوم پزشکی، سرطان، گیاهان دارویی، باروری و ناباروری و… تحقیق و پژوهش انجام داده اند و خدمات موثری داشته اند.
وی پژهشگاه رویان را یکی قطب‌های فناوری جهاد دانشگاهی عنوان و ابراز کرد: پژوهشگاه رویان خدمات موثری در زمینه باروری و ناباروری خاورمیانه و جهان تا کنون ارائه داده است.
معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی کشور نتایج کنگره مشهد را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: امید داریم که فعالیت‌های ما ثمربخشی‌های خوبی هم در زمینه تولید سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سطح کشور، منطقه و جهان داشته باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن