اسلاید شوستون اصلیسیاسیپربازدیدترین ها

شعار نجات مشهد را ما ندادیم/ لیست نهایی شورای شهر اصلاح طلبان تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه

کد خبر : 10256

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گفت: لیست نهایی اصلاح طلبان برای شورای شهر مشهد ۱۵ اردیبهشت‌ماه ارائه می‌شود.

به گزارش صبح مشهد، محمدرضا حیدری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: شورای اصلاح‌طلبان متشکل از ۳۴ حزب و ۱۷ شخصیت حقیقی است و این شورا در قالب یک پارلمان ۵۱ نفره فعال است. وظایف این شورا جریان هماهنگی، نظارت بر شورای شهرستان‌ها و تهیه لیست انتخاباتی است.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات نقش مهمی در ایجاد تغییرات دارد خاطرنشان کرد: مردم با حضور  پرشور خود با انتخاب فرد اصلح، آینده‌ای موفق را رقم می‌زنند و مشارکت حداکثری خواسته همه مردم و مسئولان به‌ویژه مقام معظم رهبری است و در این رابطه از عموم مردم جهت مشارکت حداکثری در دو انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ دعوت به‌عمل می‌آوریم.

حیدری با اشاره به اینکه می‌خواهیم که یک رقابت پویا و سالم در انتخابات پیش‌رو شکل بگیرد، تصریح کرد: می‌خواهیم که کلیدی‌ترین و کم‌هزینه‌ترین اقدام در راه خدمت هرچه‌ شایسته‌تر به مردم صورت پذیرد و امیدواریم که تمامی دست‌اندرکاران عرصه انتخابات شرایط یک انتخاب و رقابت سالم را به‌خوبی به‌وجود آورند.

وی تأکید کرد: برای اداره شهر مشهد راهبردهایی را تعریف کرده‌ایم و برنامه جامعی در این رابطه تدوین شده که به‌زودی در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت و یکی از متغیرهای بسیار مهم داشتن یک لیست انتخاباتی است که در این رابطه از نخبگان و توانمندان تمامی جریانات تأثیرگذار دعوت به‌عمل آورده‌ایم.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی ادامه داد: حدود ۱۰۰ نفر در لیست اصلاح‌طلبان شورای اسلامی شهر مشهد هستند که از میان آن‌ها ۱۵ نفر نهایی در روز ۱۵ اردیبهشت ماه امسال معرفی می‌شوند و در بحث لیست انتخاباتی روی هویت اصلاح‌طلبی تأکید داریم، اما به این معنا نیست که از برخی شخصیت‌های توانمند و مستق دعوت به‌عمل نیاوریم و همه به موضوع تغییر می‌‌اندیشند و برای آن تلاش می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه هرگونه اقدامی با عنوان اصلاح‌طلبان خارج از چارچوب ذکر شده مورد تأیید شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی نیست، گفت: مأموریت اصلی این شورا در بحث انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است و برای انتخابات ریاست جمهوری هم شورای جداگانه‌ای به ریاست حسین امینی تشکیل شده است.

وی افزود: در بحث تبلیغات انتخاباتی با یک شرایط نابرابر با گروه رقیب مواجه هستیم و امیدواریم که هیئت نظارت بر انتخابات در این زمینه عدالت کامل را اجرا کند تا زمان برای همه گروه‌ها مساوی و یکسان باشد.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی با اشاره به اینکه فعالیت این شورا موقتی است، بیان کرد: شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی تنها در زمان انتخابات و به جهت ایجاد همگرایی فعال شده است و پس از انتخابات به شرایط شورای هماهنگی که از قبل هم فعال بوده باز می‌گردد.
وی فرار سرمایه ها از مشهد و عدم حمایت جدی از ورزش های قهرمانی را از نقاط ضعف شورای چهارم برشمرد و در پاسخ به سؤالی گفت: شعار نجات مشهد را ما ندادیم!

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن