ستون اصلیپربازدیدترین ها

خراسان رضوی و ۳ استان بیشترین صف انتظار تایید!

کد خبر : 10175

بر اساس اعلام سامانه خانه مطبوعات، تا ۱۸ فروردین ماه، ۱۲۶۴ نفر با تایید خانه های مطبوعات برای عضویت و حضور در انتخابات تایید شده اند. 

طبق آمار سامانه خانه مطبوعات، استان های «کرمان، فارس، قزوین، آذربایجان غربی و البرز» به ترتیب بیشترین آمار تایید اعضا را به خود اختصاص داده اند و استانهای «قزوین، خراسان رضوی، زنجان و سمنان» بیشترین صف انتظار برای بررسی عضویت افراد ثبت نام شده را دارند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد،  از زمان آغاز اعلام نامزدی(۱۸ اسفند) تا پایان ۱۸ فروردین، ۱۹۸ نفر در استانهای مختلف، نامزدی خود را برای انتخابات، اعلام و در سامانه ثبت کرده اند که استانهای «کرمان، قزوین و البرز» بیشترین تعداد نامزد ثبت نامی را داشته اند.

شایان ذکر است، مجمع عمومی خانه مطبوعات برای اولین بار به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ روز چهارشنبه مورخ ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۶ برای انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسان برگزار می شود.

اعضای خانه های مطبوعات سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir  نسبت به ثبت نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام نمایند. کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده اند نیز می توانند با ثبت نام در این سامانه الکترونیک نسبت به ارایه درخواست عضویت خویش اقدام نمایند. همچنین جهت سهولت کار و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل و نمایندگان خانه های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ پاسخگوی سئوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود.
ثبت نام در این سامانه جهت شرکت در انتخابات هیات مدیره خانه های مطبوعات در سراسر کشور که به طور همزمان و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد، الزامی است.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن