اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

انجام ۳۰۰ مورد بازدید از ساختمانهای مسکونی خطری

کد خبر : 10180

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت : طی سه روز گذشته ۳۰۰ مورد بازدید از ساختمانهای مسکونی خطری مرتبط با زلزله صورت گرفت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش نشانی مشهد ؛ آتشپاد دوم حسن جعفری روز شنبه با بیان این مطلب افزود : در مجموع از ۱۶ تا ۱۸ فروردین ماه تعداد ۳۱۹ حادثه مربوط به زلزله در مشهد اعلام شد.

وی بیان کرد : ۳۰۰ مورد از این تعداد مربوط به بازدید از ساختمانهای خطری ، هفت مورد بازدید از اماکن تجاری ، سه مورد بازدید از آسانسور ، سه مورد نشست چاه ، ۲ مورد تخریب بخشی از ۲ عدد کوره آجرپزی ، ایمن سازی یک عدد المان شهری ، ایمن سازی یک عدد ستون برق و رفع خطر ۲ مورد احتمال گازگرفتگی در چادرهای اسکان اضطراری می باشد.

آتشپاد دوم جعفری خاطرنشان کرد : ترک دیوار و سایر بخشهای ساختمان از عمده ترین موارد مربوط به ساختمانهای خطری بود که پس از بازدید آتش نشانان چنانچه ساختمانی نامقاوم تشخیص داده شود ، تخلیه و پلمپ می شود.

وی ادامه داد : از آنجا که تخلیه ساختمان ثبت نمی شود لذا آمار دقیقی از این میزان در روزهای گذشته موجود نیست ولی مواردی از تخلیه و پلمپ ساختمانها وجود داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد : در مجموع روز گذشته ۷۳ مورد عملیات توسط ماموران این سازمان انجام شد.

وی ادامه داد : ۱۴ مورد از این تعداد آتش سوزی ، ۱۳ مورد حادثه و ۴۶ مورد نیز بازدید از ساختمانهای خطری در اثر زلزله بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن