اجتماعی

شهروندان شب را در منازل خود سپری کنند

کد خبر : 10156

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران مدل‌های زلزله مشخص شده و امکان رسیدن شدت وقوع زلزله به اعداد بزرگتر وجود ندارد.

با عادی شدن شرایط بحران پس از زلزله دیروز صبح، بهتر است شهروندان شب را در منازل خود سپری کنند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد با بیان این مطلب، گفت: پس از گذشت دو روز از وقوع زلزله ۶ ریشتری در مشهد، هم‌اکنون شرایط به حالت عادی بازگشته و توصیه می‌شود شهروندان شب را در منازل خود سپری کنند.
امیر عزیزی با بیان اینکه شدت پس لرزه‌ها به مرور رو به کاهش است، عنوان کرد: در حال حاضر تخلیه انرژی گسل صورت می‌گیرد و شدت پس لرزه ها به یک یا دو ریشتر کاهش یافته است.
وی به حضور خودجوش شهروندان در بوستان‌ها و مراکز اسکان سرپوشیده سطح شهر طی شب گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با سپری شدن بحران و عادی شدن شرایط، خوب است شهروندان شب را در منازل خود سپری کنند و به اطلاعیه‌های رسمی صدا وسیما توجه نمایند.
سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد به انتشار مباحث غیرتخصصی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شایعاتی مبنی بر وقوع زلزله‌هایی با شدت بیشتر در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد.
عزیزی عنوان کرد: براساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران مدل‌های زلزله مشخص شده و امکان رسیدن شدت وقوع زلزله به اعداد بزرگتر وجود ندارد.
وی بیان کرد: اگر قرار باشد امشب اسکانی در مراکز اسکان صورت گیرد، شهروندان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را از طریق مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ۱۳۷ دریافت نمایند.
وی در ادامه به سرویس‌دهی و پذیرایی از شهروندان طی شب گذشته در مراکز اسکان اشاره کرد و گفت: همچنین نیروهای دوام ثامن با لباس فرم در این مراکز حضور یافته و برای برقراری امنیت و حفظ آرامش شهروندان مستقر شدند. در عین حال آموزش‌های ایمنی را به شهروندان ارائه کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن