اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

ورود هفت میلیون ۵۲۹ هزار و ۷۳۳ نفر زائر به پایتخت فرهنگی جهان اسلام در ۱۹روز گذشته

کد خبر : 10101

سخنگوی ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی از ورود ۷/۵ میلیون زائر به استان خبر داد که در مقایسه با سال گذشته هشت درصد رشد دارد.

به گزارش صبح مشهد، مهدی فروزان با اعلام این خبر اظهار داشت: آمار ورودی مسافران از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه امسال به مشهد از طریق حمل و نقل جاده ای، ۸۲۸ هزار و ۳۶۹  نفر بوده است که سهم ۱۱ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته یک درصد کاهش دارد.
وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در ۱۹ روز گذشته را ۲۷۷ هزار ۳۶۰ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۱۷ درصد افزایش دارد و ۳٫۷ درصد از کل مسافران ورودی در این مدت را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه امسال را از مجموع مسافران، پنج درصد اعلام کرد و افزود: ۳۷۶ هزار و ۴۴۵  نفر در ۱۹ روز گذشته از طریق راه آهن وارد مشهد شدند که در مقایسه با سال گذشته ۲۷ درصد کاهش دارد.
فروزان ادامه داد: ۶ میلیون و ۴۷ هزار و ۵۵۹ نفر نیز از طریق وسائط نقلیه ی شخصی به مشهد مقدس وارد شدند که ۸۰٫۳ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد رشد دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن