اجتماعیستون اصلی

جابه‌جایی بیش از ۲ میلیون مسافر در ایام نوروز/ تغییر سرویس‌دهی ایستگاه فرودگاه به حالت عادی

کد خبر : 10105

از فردا ۱۵ فروردین ساعت سرویس‌دهی خط یک قطارشهری در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد به قبل ایام نوروز بر می‌گردد بر این اساس سرویس‌دهی در این ایستگاه، صبح‌ها از ساعت ۶ تا ۹ صبح و عصرها از ۱۵ تا ۲۱ شب با سرفاصله زمانی ۲۴ دقیقه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با بیان اینکه ساعت سرویس‌دهی ایستگاه فرودگاه قطارشهری به قبل از ایام نوروز برگشته است، گفت: از ۲۰ اسفند تا ۱۳ فروردین شاهد جابه‌جایی ۲ میلیون مسافر توسط خط یک قطارشهری مشهد بوده‌ایم.
به گزارش صبح مشهد، قاسم طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری استقبال از بهار ۹۶ شهرداری مشهد اظهار کرد: از تاریخ ۲۰ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین شاهد جابه‌جایی ۲ میلیون و ۲۰ هزار مسافر از طریق خط یک قطارشهری مشهد بوده‌ایم.
وی افزود: در حوزه اقدامات فرهنگی نیز در نوروز ۹۶ اقدامات ارزنده‌ای انجام شده به‌گونه‌ای که توزیع ۴۰۰۰ قلم محصول گردشگری و فرهنگی برای زائران و مجاوران در ایستگاه‌های پرتردد قطارشهری مشهد، سرودخوانی نوجوانان در ایستگاه‌های پرتردد و نمایش میدانی بخشی از اقدامات در این حوزه بوده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد تصریح کرد: از طرفی در این ایام برای سرویس‌دهی بیشتر به زائران و مجاوران، سرویس‌دهی در خط یک قطارشهری مشهد در ایستگاه فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد تا ۱۶ ساعت افزایش یافت.
طاهری ادامه داد: از فردا ۱۵ فروردین ساعت سرویس‌دهی خط یک قطارشهری در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد به قبل ایام نوروز بر می‌گردد بر این اساس سرویس‌دهی در این ایستگاه، صبح‌ها از ساعت ۶ تا ۹ صبح و عصرها از ۱۵ تا ۲۱ شب با سرفاصله زمانی ۲۴ دقیقه خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن