پایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

تردد بیش از ۱٫۲ میلیون مسافر از پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد طی ۱۳ روز گذشته

کد خبر : 10049

رکورد تردد مسافر در تاریخ مذکور مربوط به هفتم فروردین بوده که شاهد تردد ۱۰۶ هزار و ۶۸۰ مسافر با استفاده از ۳۹۷۴ وسیله نقلیه بوده‌ایم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: از ۲۵ اسفند تا ۸ فروردین سال ۹۶ تردد بیش از یک میلیون و ۲۵۵ هزار نفر در پایانه امام رضا (ع) ثبت شده است.
به گزارش صبح مشهد، سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری استقبال از بهار ۹۶ شهرداری مشهد اظهار کرد: از ۲۵ اسفند تا ۸ فروردین سال ۹۶ تردد بیش از یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۵۸۳ نفر در پایانه امام رضا (ع) از طریق ۴۷ هزار و ۸۲۹ وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری ثبت شده است.
وی با بیان اینکه تردد در پایانه مسافربری امام رضا (ع) نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد مواجه بوده، تصریح کرد: در فاصله زمانی ۲۵ اسفند تا ۸ فروردین در تاریخ ۲۶ اسفند شاهد کمترین تردد مسافران در پایانه امام رضا(ع) بوده‌ایم به‌گونه‌ای که در این روز ۷۱ هزار و ۴۰۵ مسافر از طریق پایانه امام رضا (ع) به وسیله ۳۰۳۶ وسیله نقلیه وارد و یا خارج شهر مشهد شده‌اند.
حسینی بیان کرد: رکورد تردد مسافر در تاریخ مذکور مربوط به هفتم فروردین بوده که شاهد تردد ۱۰۶ هزار و ۶۸۰ مسافر با استفاده از ۳۹۷۴ وسیله نقلیه بوده‌ایم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن