اجتماعیپربازدیدترین ها

دختر ۱۳ ساله در سد طرق مشهد غرق شد

کد خبر : 10024

دختر نوجوانی که به همراه خانواده اش به منطقه حفاظت شده سد طرق در حوالی مشهد رفته بود به دلیل نامعلومی در آب سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

به گزارش صبح مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر مشهد با بیان این مطلب افزود . ظهر امروز در پی تماس مردمی با سامانه۱۲۵ مبنی بر سقوط دختری نوجوان در حوزه آبگیر پشت سد طرق درحوالی مشهد ،ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی این شهر با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۹ و تیم ویژه غواصی ایستگاه شماره ۶ سازمان را به محل حادثه در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر مشهد اعزام کرد.

وی افزود ، با حضور گروه های امداد و نجات و تیم تخصصی غواصی آتش نشانی مشهد در محل مشخص شد ، تعدادی کودک که به همراه اعضای خانواده هایشان برای تفریح به سد طرق رفته بودند به دلیل نامشخصی در دریاچه پشت سد سقوط می کنند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد ، در پی فریاد های استمداد این کودکان ، والدین آنها برای کمک به یاری آنان می شتابند و موفق می شوند ۲ کودک را از آب خارج کنند ، اما یکی از کودکان که دخترنوجوان ۱۳ ساله ای بوده به دلیل نامعلومی درآب ناپدید و امکان خارج کردن آن از درون دریاچه برای والدین اش میسر نبوده است که تیم غواصی آتش نشانی مشهد موفق می شوند که پیکر این دختر را پس ازعملیاتی مداوم و طاقت فرسا درعمق ۱۲ متری دریاچه پشت سد طرق کشف و به سطح آب انتقال دهند.

آتش پاد دوم مهدی رضایی خاطرنشان کرد ، جسم بی جان این دختر پس از انتقال به بستر دریاچه تحویل پرسنل اورژانس و عوامل انتظامی حاضر در محل گردید وعلت دقیق این حادثه کارشناسان مربوطه در دست بررسی می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن