شهری

مشهد یخ می زند!

کد خبر : 34883

هوای استان خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته جاری، سرد و بارانی می شود به طوری که کمینه دمای هوا در برخی از مناطق استان به ۱۰ درجه زیر صفر می‌رسد.

صبح مشهد– کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز دوشنبه با بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سردی هوا در استان پنجشنبه شب و صبح جمعه به پایین ترین حد خود می‌رسد به طوری که کمینه دمای هوای مشهد در پنجشنبه شب به هفت درجه زیر صفر کاهش می یابد.
آیدا فاروقی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز پنجشنبه با کاهش محسوس به صفر درجه می رسد.
وی اضافه کرد: امروز جوی پایدار همراه با کیفیت هوای ناسالم برای گروههای حساس پیش بینی شده است که از عصر سه شنبه همراه با ابرناکی ناپایداریهای جوی در استان آغاز می شود.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اثر این ناپایداریها طی روزهای سه شنبه شب تا پنج شنبه شب بارشهای پراکنده باران و برف خراسان رضوی به ویژه نیمه شرقی این استان را فرا می‌گیرد.
فاروقی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده بارش کولاک در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی طی این مدت دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
او اضافه کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن